قهوه فوری گلد ماگوش بسته 40 عددی

ناموجود
دسته: , ,
امتیازدهی 0 از 5 در 1 امتیازدهی مشتری
خرید محصول قهوه فوری گلد ماگوش بسته 40 عددی

بزودی موجود می شود!

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
توضیحات

قهوه فوری گلد ماگوش

یکی از محبوب ترین نوشیدنی ها در سراسر جهان قهوه فوری یا همان نسکافه است. قهوه فوری در واقع نوعی قهوه آماده به شمار می رود که با فرآوری نمودن دانه های طبیعی قهوه به دست می آید. قهوه فوری طلایی ساخته شده توسط Golden Ratio یک قهوه فوق العاده سبک است که در زمان دم کردن دقیقا شبیه چای به نظر می رسد بسته‌ای که قهوه فوری گلد ماگوش داخل آن می‌آید نیز مانند چای است، در کیسه‌های قهوه موجود است که می‌توانید به راحتی آن را در یک فنجان آب داغ بریزید.

قهوه فوری گلد ماگوش با توجه به روش فرآوری کردن و خشک نمودن به دو شکل قهوه فوری کلاسیک و قهوه فوری گلد تهیه می گردد. قهوه فوری کلاسیک به روش خشک نمودن پاششی فرآوری می شود و دارای طعمی تلخ تر و گیرا تر نسبت به قهوه گلد است. قهوه فوری گلد ماگوش به صورت انجمادی فرآوری و خشک می شود. این نوشیدنی گرم و دلچسب ، در بین بانوان از محبوبیت بیشتری برخوردار است و دارای طعمی ملایم و عطر و بوی بیشتری نسبت به قهوه کلاسیک می باشد.

قهوه فوری گلد ماگوش

فواید قهوه فوری گلد :

قهوه فوری با اینکه به صورت فرآوری شده تهیه و تولید می گردد ، اما در عین حال تمام مزایا و خواص قهوه را در خود جای داده است .

  1. عملکرد مغز را تقویت می کند .
  2. سوخت و ساز بدن را تقویت می کند.
  3. خطر ابتلا به آلزایمر و پارکینسون را کاهش می دهد.
  4. خطر قند خون و دیابت را کاهش می دهد.
  5. سلامت کبد را بهبود می بخشد .
  6. افسردگی را درمان می کند.
  7. طول عمر را افزایش می دهد.

تفاوت قهوه گلد و کلاسیک

تفاوت میان قهوه گلد و قهوه کلاسیک مربوط به روشهای فراوری آن می باشد که منجر به تفاوت های طعمی ، ظاهری آنها می شود. در خصوص فراوری نسکافه کلاسیک می توان به حرارتی بودن روش خشک کردن آن اشاره کرد که در نهایت منجر به یک طعم تلخ در آن می شود.

اما از سوی دیگر ، قهوه فوری گلد ماگوش روش انجماد خشک می گردد که در در حفظ عطر و طعم آن بسیار موثر است و سپس یک رنگ طلایی و طعمی ملایم تر نسبت به نسکافه گلد میگردد.

مشخصات

مشخصات

وزن 0.8 کیلوگرم
ابعاد 25 × 15 × 15 سانتیمتر
نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از نگارشاپ خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

بزودی موجود می شود!