برند هپیکس

همراه و هم قدم یکدیگر در این راه باشیم.
هدف هپیکس، تغییر و بهبود کیفیت زندگی افراد است که نتیجه آن بهبود فرهنگ تغذیه و سلامت است.
با توجه به سبک زندگی امروز و زیاده روی در مصرف غذاهای فست فود و مضر، مواد غذایی مورد نیاز بدن تامین نمی شوند که منجر به بیماری و از بین رفتن سلامتی افراد می شود. پس باید این کمبودهای غذایی جبران شوند که یکی از اهداف هپیکس، جبران همین کمبودهاست.
برند هپیکس، مکمل های غذایی با کیفیت خوب و ارزش غذایی بالا را تولید می کند که کمبود مواد مغذی مورد نیاز بدن را جبران کند.
سبک زندگی سالم حق ماست، آن را از خود دریغ نکنیم.

پودر عصاره پروبیوتیک جو مالت کلاسیک هپیکس (200 گرم)

پودر عصاره پروبیوتیک جو مالت کلاسیک هپیکس به عنوان یک انرژی رسان و شیرین کننده طبیعی در انواع دستورهای غذایی قابل مصرف می باشد تا سلامت و شادابی را به خانواده هدیه دهد. از نظر طب سنتی پودر عصاره مالت جو دارای طبعی معتدل می باشد تا سلامت و شادابی را به خانواده هدیه دهد.

این محصول دارای درصد بالایی از اسیدآمینه های ضروری و غیرضروری، سرشار از آهن، کلسیم، ویتامین B6 و املاح معدنی و پروبیوتیک باسیلوس کواگولانس می باشد که از نظر رژیم غذایی بسیار سودمند است.

مالت عبارت است از دانه های جوانه زده غلات، خصوصا جو که تحت شرایط خاصی تولید می شود .این محصول منبع مناسبی از کربوهیدرات ها، پروتئین های تجزیه شده است. همچنین این محصول حاوی انواع ویتامین های گروه B، املاح معدنی و ترکیبات غذایی و همچنین منبع قابل توجهی از آنزیم های تجزیه کننده نشاسته می باشد.

ویژگی ها:

– بهبود در سلامت جسم

– بهبود عملکرد سیستم عصبی

– کنترل سندروم های مخصوص بانوان

– تقویت پوست، مو و ناخن

 پودر عصاره پروبیوتیک جوی مالت کلاسیک هپیکس (500 گرم)

پودر عصاره پروبیوتیک جوی مالت کلاسیک هپیکس منبع مناسبی از کربوهیدرات ها، پروتئین های تجزیه شده، انواع ویتامین های گروه B، املاح معدنی و ترکیبات غذایی و همچنین منبع قابل توجهی از آنزیم های تجزیه کننده نشاسته می باشد. این محصول از هپیکس به عنوان یک انرژی رسان و شیرین کننده طبیعی قابل مصرف می باشد .مالت عبارت است از دانه های جوانه زده غلات، خصوصا جو که تحت شرایط خاصی تولید می شود. از نظر طب سنتی پودر عصاره مالت جو دارای طبعی معتدل می باشد که تجویز آن برای عموم با هر مزاجی بلامانع است.

این محصول دارای درصد بالایی از اسیدآمینه های ضروری و غیرضروری، سرشار ازآهن، کلسیم، ویتامین های B6 و املاح معدنی و پروبیوتیک باسیلوس کواگولانس می باشد که از نظر رژیم غذایی بسیار سودمند است.

ویژگی ها:

– بهبود در سلامت جسم

– بهبود عملکرد سیستم عصبی

– کنترل سندروم های مخصوص بانوان

– تقویت پوست، مو و ناخن

 پودر عصاره پروبیوتیک مالت چاکلت هپیکس (150 گرم)

پودر عصاره پروبیوتیک مالت چاکلت  هپیکس محصول منحصر به فردی است که برای اولین بار در ایران از ترکیب مرغوب ترین پودر کاکائو، پودر عصاره مالت خرما، پودر خامه غیرلبنی و پروبیوتیک باسیلوس کواگولانس تهیه شده و فاقد شکر می باشد که  آن را تبدیل به یک نوشیدنی سالم و رژیمی کرده است. این نوشیدنی حاوی ویتامین ها، املاح معدنی، فیبر، پروبیوتیک مورد نیاز بدن بوده و در آن از پودر خالص خرما به عنوان شیرین کننده استفاده شده است.

مصرف روزانه یک فنجان از این نوشیدنی سبب بالا بردن راندمان فکری، افزایش شادی و طول عمر می شود. همچنین دارای عطری بی نظیر و مناسب برای کودکان و بزرگسالان می باشد.

ویژگی ها:

– مانع از ایجاد حمله قلبی

– افزایش راندمان و توان جنسی زن و مرد

– بالا بردن راندمان فکری

– کمک به فلور طبیعی روده به واسطه پروبیوتیک بودن

– حاوی 23 ماده مغذی حیاتی از جمله پروتئین، چربی، کربوهیدرات، ویتامین های B9- B12- B2- A- C، کلسیم، مس، ید و آهن

پودر عصاره پروبیوتیک مالت قهوه هپیکس (150 گرم)

پودر عصاره پروبیوتیک مالت قهوه  هپیکس برای اولین بار در ایران ترکیب و تولید شده است و آن را تبدیل به یک قهوه فوری فوق العاده مرغوب، سالم و رژیمی کرده است. قهوه به خودی خود بسیار مفید می باشد. اما زمانی که با شکر ترکیب می شود آن را به ماده ای مضر تبدیل می کند و سبب چاقی و بیمارهای مختلف از جمله دیابت می شود. مالت کافی هپیکس حاوی ویتامین ها، املاح معدنی، فیبر، پروبیوتیک مورد نیاز بدن بوده است.با جایگزین شدن شکر با پودر خرما خالص این محصول تبدیل به نوشیدنی سالم و رژیمی شده است.

ویژگی ها:

مصرف روزانه یک فنجان از این نوشیدنی سبب بالا بردن سوخت و ساز بدن و همچنین افزایش انرژی و کاهش خواب آلودگی شده و پروبیوتیک بودن آن سبب بهبود عملکرد سیستم گوارشی و موجب متعادل کردن فلور طبیعی روده می شود. کافی مالت هپیکس دارای عطری بی نظیر و حاوی کافئین، پروتئین، چربی، کربوهیدرات، کلسیم، مس، ید و آهن می باشد.

پودر عصاره پروبیوتیک ویتامالت آناناس هپیکس(200 گرم)

پودر عصاره پروبیوتیک ویتامالت آناناس هپیکس تشکیل شده از پودرعصاره مالت جو، پودر میوه آناناس و پروبیوتیک باسیلوس کواگولانس. مالت جو پروبیوتیک هپیکس به عنوان یک مکمل غذایی محسوب می شود که برای تمام سنین مفید می باشد.

این مکمل زمانی که با پودر میوه رسیده آناناس ترکیب می شود خواص آن به مراتب چند برابر شده و تبدیل به یک مکمل فراسودمند می گردد. آناناس حاوی آنزیم بروملین می باشد که به راحتی می تواند جذب بدن شده و وارد خون گردد. این آنزیم تنظیم فعل و انفعلات شیمیایی و افزایش جریان خون در بدن را به خوبی انجام داده که این امر موجب می گردد مواد مغذی سریع تر به زخم ها و کبودی ها برسند و زمان ترمیم سلول ها کوتاه تر شود. این محصول دارای قند طبیعی میوه آناناس و مالت جو است و به دلیل عدم وجود شکر در ترکیبات، خود جزء محصولات سلامت محور محسوب می شود.

ویژگی ها:

– تسکین دردهای ناشی از آرتروز و آرتریت

– کمک به هضم غذا

– ضد التهاب طبیعی

– رفع تورم و کبودی موضعی به خصوص بعد از جراحی

– مناسب برای کاهش وزن و رفع سلولیت

– مناسب برای التیام زخم ها

– بهبود مشکلات پوستی (جای سوختگی و جای زخم)

– درمان سینوزیت و برونشیت به واسطه میوه آناناس

– مقابله با سرطان

پودر عصاره پروبیوتیک ویتامالت خرما هپیکس(200 گرم)

پودر عصاره پروبیوتیک ویتامالت خرما پروبیوتیک هپیکس تشکیل شده از پودر عصاره مالت جو، پودر میوه خرما و پروبیوتیک باسیلوس کواگولانس. خرما میوه ای بهشتی است که به سبب فواید بی شمارش، خداوند در قرآن کریم از این میوه پرخاصیت نام برده است.

این میوه حاوی ویتامین های A, B, C, E, B5 و املاح معدنی همانند منیزیم، پتاسیم، آهن، مس، کلسیم، سلنیوم و فسفات می باشد. همچنین سرشار از فیبر و قند طبیعی بوده که انرژی مورد نیاز بدن را تامین می کند. ترکیب خرما با مالت پروبیوتیک یک مکمل غذایی فراسودمند است. عدم وجود شکر در ترکیبات این مکمل غذایی آن را تبدیل به یک محصول سلامت محور کرده است و مناسب برای کودکان، ورزشکاران و سالمندان می باشد.

ویژگی ها:

مناسب برای مشکلات تنفسی

– بهبود عملکرد سیستم گوارشی و ملین

– کاهش التهاب و امراض عفونی

– کمک به زایمان راحت

– کاهش خستگی و بد خلقی، مانع از ضعف عصبی و افزایش انرژی

– کاهش ریزش مو و رشد مو و ناخن

– افزایش میل جنسی و مشکلات نازایی

– استحکام استخوان ها و کاهش دردهای مفاصلی

پودر عصاره پروبیوتیک ویتامالت سیب هپیکس (200 گرم)

پودر ویتامالت سیب هپیکس تشکیل شده از پودر عصاره مالت جو، پودر میوه سیب و پروبیوتیک باسیلوس کواگولانس. سیب میوه ای است که سرشار از فیبر است و ترکیب آن در محصول می تواند نیاز روزانه ما را به فیبر تامین نماید. راز خواص سیب در ترکیبات آلی تشکیل دهنده آن است که دارای ویتامین E-B1-K و پتاسیم می باشد و همچنین این محصول دارای قند طبیعی بوده و به دلیل عدم وجود شکر در ترکیبات خود جزء محصولات سلامت محور معرفی می شود.

ویژگی ها:

– سرشار از آنتی اکسیدان

– سرشار از ویتامین مواد معدنی و اسید آمینه

– تامین انرژی

– تقویت دستگاه گوارش

– بهبود کم خونی

– مبارزه با دیابت

– بهبود مشکلات تنفسی

– بهبود آلزایمر

– تقویت بینایی

عصاره پروبیوتیک کامبوچا هپیکس (200 میل)

عصاره پروبیوتیک کامبوچا هپیکس برای اولین بار در ایران و توسط شرکت پرشین وی ازخانواده ۲۰۰۰ ساله کامبوچا تهیه گردیده که مدت زمان مورد نیاز برای آماده سازی آن حدودا 6 ماهه می باشد. بعد از طی این سفر طولانی معجزه ای به نام عصاره کامبوچا پروبیوتیک خلق می شود.

در طی این سفر ۶ ماهه فعالیت تخمیر کامبوچا در مخزن های بسته همراه با قارچ اسکوپی مادر، همچنان ادامه دارد تا نوشیدنی فنا ناپذیر را به مرحله ای برساند تا با چندین برابر کردن خواص آن این محصول شکل گیرد که علاوه بر خواص بی نظیر آن به عنوان طعم دهنده مواد غذایی بسیارکاربردی و پر مصرف می باشد

ویژگی ها:

– سم زدایی کبد

– دارای خواص آنتی اکسیدانی

– افزایش قدرت ایمنی

– بهبود عملکرد عروق

– بهبود آسم

– انجام عملیات سم زدایی از کلیه

 قهوه سبز پروبیوتیک اسلیم فیت هپیکس (200 گرم)

قهوه سبز پروبیوتیک اسلیم فیت هپیکس یک محصول بی نظیر، برای  قدم برداشتن در مسیر سبز سلامتی و رسیدن به سلامتی و زیبایی بدن است. اسلیم فیت کافی، قهوه سبز خالص خرد شده اکوادوری است که به دلیل داشتن آنتی اکسیدان کلروژنیکاسید 50%، بیشترین اثر بخشی را جهت رسیدن به نتیجه نهایی یعنی در هم شکستن چربی هاو افزایش متابولیسم و انرژی بدن ایجاد می کند.

ویژگی ها:

– افزایش ایمنی بدن

– افزایش انرژی و حفظآن در طول روز

– کاهش وزن در حداقل زمان بدون هیچ گونه عوارضی

– کاهش کلسترول تا25% در دوره های مصرف اولیه

– افزایش سوخت و سازسریع تر چربی ها

– مبارزه با رادیکالهای آزاد

– تنظیم و ثبات فشار وقند خون

– دفع سموم بدن

  • بهروز صدرارحامی
  • اردیبهشت 24, 1401
  • 1073 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!