هر آنچه که باید در مورد گانودرما بدانید

گانودرما چیست؟

گانودرما یک قارچ دارویی بی نظیر است که با نام قارچ ریشی نیز شناخته می شود. این قارچ دارویی فواید بی نظیری برای سلامتی دارد. برخی از خواص قهوه گانودرما شامل افزایش ایمنی بدن ، مقابله با خستگی ، بهبود حافظه ، افزایش انرژی بدن ، کاهش کلسترول و التهاب بدن می باشد. این قارچ به عنوان منبع اصلی آنتی اکسیدان ها نیز شناخته می شود و از پیری زودرس جلوگیری می کند.

از آنجایی که قارچ گانودرما به تنهایی قابل استفاده نیست معمولا به شکل قهوه، دمنوش، پودر و غیره مورد مصرف قرار می گیرد. قهوه گانودرما بیز یکی از نوشیدنی های معروف در سراسر جهان است که حاوی قهوه فوری و عصاره پودر شده گانودرما می باشد. در این محصول همچنین ترکیبات دیگری مانند شکر ، خامه و برخی از گیاهان دارویی و مفید دیگر همچون عصاره جینسینگ نیز به کار رفته است. بنابراین ، اگر شما در زمره افرادی هستید که نمی توانند بدون قهوه زندگی کنند ، قهوه با گانودرما می تواند یک جایگزین مناسب برای این نوشیدنی باشد که مزه و البته سلامتی بیشتر را به فنجان قهوه شما اضافه می کند.

قهوه گانودرما

با توجه به شهرت هزاران ساله قارچ گانودرما (قارچ ریشی) به عنوان یک گیاه دارویی ارزشمند ،  مدت هاست که این قارچ  به صورت پودر ، قرص ، دمنوش و یا به صورت ترکیبی با قهوه برای مصرف کنندگان تولید می شود. اخیراً نیز توجه زیادی به قهوه با گانودرما در بین متخصصان تغذیه و همینطور علاقه مندان به نوشیدنی قهوه دیده می شود و همین امر موجب شده تا ما به طور جداگانه به معرفی این قهوه دوست داشتنی بپردازیم.

خیلی ها نوشیدن قهوه ی گانودرما را به قهوه معمولی ترجیح می دهند. قهوه ی گانودرما می تواند یک جایگزین سالم تر برای قهوه باشد، زیرا به اندازه قهوه معمولی کافئین ندارد. اما این تنها یکی از مزایای نوشیدن قهوه گانودرما است. این محصول فوق العاده از مزایای تحسین برانگیز دیگری هم برای سلامتی برخوردار است. برای مثال قهوه عصاره گانودرما بدون هیچگونه مواد افزودنی دیگری می تواند سطح انرژی بدن شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. برخی دیگر از مزایای اصلی قهوه ی گانودرما عبارتند از :

  • سلامت سیستم عصبی را بهبود می بخشد.
  • در افزایش باروری نقش دارد.
  • برای منظم شدن سیکل قاعدگی مفید است.
  • به حفظ رطوبت پوست و درمان آکنه کمک می کند.
  • روند پیری را به تاخیر می اندازد.
  • دارای قدرت اساسی برای جلوگیری از سرطان است.
  • برای عضلات مفید است.
  • منبع خوب ویتامین K و آهن است.
  • استرس و افسردگی را شکست می دهد.

قهوه گانودرما لاته دکتربیز

دلایل استفاده از قهوه گانودرما

قرن هاست که چینی ها در طب سنتی خود از قهوه ی قارچ گانودرما استفاده می کنند. در واقع تاکنون این قارچ برای اهداف پزشکی گوناگونی مورد استفاده قرار گرفته است. در کشورهای غربی نیز از قارچ گانودرما استقبال زیادی شده است و به نظر می رسد پزشکان غربی هم تا حدودی با مزایای این قارچ برای سلامتی موافق هستند. علاوه بر این شما می توانید نظرات برخی افراد در خصوص تجربه نوشیدن قهوه گانودرما را در اینترنت جستجو کنید.

افزایش سطح ایمنی بدن ، کمک به کاهش وزن ، کاهش سطح کلسترول ، بهبود گردش خون ، کاهش استرس ، افزایش استقامت بدن ، جلوگیری از پیری زودرس و کاهش مشکلات التهابی تنها بخشی از نتایجی است که نوشیدن قهوه گانودرما برای شما به ارمغان می آورد. اما با این وجود در نوشیدن قهوه گانودرما نباید زیاده روی کنید و حتما قبل از تهیه و استفاده به موارد منع مصرف آن نیز توجه نمایید و یا با یک پزشک متخصص مشورت کنید.

میزان مصرف قهوه عصاره گانودرما چقدر است ؟

به طور کلی نوشیدن روزانه یک تا دو فنجان قهوه ی عصاره گانودرما بی خطر است. اما افرادی که از داروهای ضد انعقاد استفاده می کنند باید از مصرف مکمل های حاوی قارچ گانودرما خودداری کنند. بعلاوه ، افراد مبتلا به فشار خون و یا دیابت نیز ممکن است با مصرف قهوه ی گانودرما عوارض جانبی ناخواسته ای مشاهده نمایند و این به خاطر توانایی قهوه در افزایش سطح هورمون آدرنالین در آنها است.

دیگر فواید گانودرما لوسیدم عبارتند از:

  1. به تعادل قند خون و عملکردهای پانکراس یا (لوزالمعده) کمک می کند.
  2. از پوست در برابر آسیب و  تخریب سلول های پوستی محافظت می کند.
  3. به بهبود بافت پوست و کاهش اثرات پیری پوست کمک می کند
  4. به دفع سموم از بدن کمک می کند
  5. به افزایش متابولیسم کمک می کند
  6. به مبارزه و مهار رادیکال های آزاد کمک می کند
  7. از انسداد رگ ها جلوگیری کرده و از عملکرد کبد پشتیبانی می کند
  8. به بهبود عملکردهای جنسی کمک می کند
  9. به کاهش خستگی و بهبود خواب کمک می کند
  10. به بهبود سیستم هضم کمک می کند
  11. گرفتگی سینوس ها و سایر مشکلات تنفسی را برطرف می کند
  12. به جوان سازی بافت ها و سلول های بدن کمک می کند
  13. افزایش قدرت مغز کمک می کند
  14. به تأمین انرژی و نشاط کمک می کند
  15. به جوان سازی و اکسیژن رسانی بدن کمک می کند
  16. به پشتیبانی از تنظیم فشار خون کمک می کند
  17. به تعادل کلسترول کمک می کند
  18. در بهبود زخم های پوستی ، خراش ، پسوریازیس ، زخم های دهان و گزش موثر است.

عوارض جانبی احتمالی از مصرف قارچ گانودرما

اگرچه فواید گانودرما زیاد بود و به طور کلی بی خطر است و همینطور اکثرا عوارض آن خفیف گزارش شده است، با این حال توصیه می شود:

  • در مصرف آن زیاده روی نکنید
  • در مورد تداخلات احتمالی گانودرما با داروهای مورد مصرفتان با پزشک متخصص خود مشورت کنید.
  • برای بیماری های جدی و خطرناک نظیر سرطان علاوه بر استفاده از عصاره گانودرما باید مورد مراقبت های پزشکی نیز قرار بگیرید.
  • اگر از داروهای ضد انعقادی مانند وارفارین استفاده می کنید و  یا قرار است تحت عمل جراحی قرار بگیرید ، نباید گانودرما مصرف کنید زیرا ممکن است خطر خونریزی را افزایش دهد.
  • قارچ گانودرما باعث کاهش فشار خون شما می شود ، بنابراین در صورت مصرف داروهای ضد فشار خون از مصرف آن خودداری کنید. چرا که منجر به افت بیشتر فشار خون شما شده و موجب ایجاد سرگیجه ، خستگی ، حالت تهوع و تاری دید می شود.
  • توصیه می شود کودکان ، زنان باردار و مادران شیرده از مصرف قارچ گانودرما خودداری کنند.

مقدار و نحوه مصرف قارچ گانودرما

هیچ راهنمایی خاصی برای استفاده مناسب از گانودرما وجود ندارد. از عصاره گانودرما در تهیه دمنوش ، چای ، قهوه ، کپسول و پودر استفاده می شود. قهوه گانودرما یکی از معروف ترین محصولات گانودرما است که از فواید گانودرما برخوردار بوده و در فروشگاه های مواد غذایی سالم و ارگانیگ نظیر همین سایت انواع آن به فروش می رسد. شما عزیزان می توانید همین الان برای ثبت سفارش انواع نوشیدنی های گانودرما از سایت اریگانوم اقدام کنید.

تاثیر گانودرما بر لاغری

فواید قارچ گانودرما زیاد است. تقویت سیستم ایمنی ، درمان اختلالات کبدی ، درمان بیماری های پوستی و همینطور درمان دیابت ، سرطان و مشکلات قلبی از جمله مزایای نوشیدن قهوه گانودرما است. با این حال در اینجا صرفا به تاثیر گانودرما بر لاغری می پردازیم.

در حال حاضر سبک زندگی مدرن موجب شده تا خیلی از افراد اضافه وزن پیدا کنند که این اصلا نشانه خوبی برای سلامتی نیست و منجر به افزایش چربی در بدن و در نتیجه بروز مشکلات قلبی عروقی در فرد می شود.

بنابراین می توان گفت چاقی و افزایش وزن یکی از چالش های مهم افراد در زندگی امروزی است. به همین خاطر خیلی ها به دنبال پیدا کردن یک راه آسان و البته بی ضرر برای کاهش وزن و رسیدن به وزن ایده آل خود هستند. یکی از این راه ها مصرف مکمل های کاملا گیاهی نظیر قارچ گانودرما است.

آیا نوشیدن قهوه گانودرما و یا دیگر مکمل های گانودرما برای لاغری کافی است ؟

امروزه ده ها مکمل کاهش وزن دیگر نیز در بازار وجود دارد. با این حال ، برخی ها عقیده دارند هیچ یک از آنها به اندازه قارچ گانودرما ایمن و موثر نیست. علاوه بر این ، مصرف کنندگان قارچ گانودرما اغلب هضم خوبی دارند و همین امر به لاغری و تناسب اندام آنها کمک می کند و کلسترول بد و رسوبات چربی را به حداقل می رساند. مصرف این قارچ همچنین به افراد کمک می کند تا چربی ها و سموم ناخواسته را به خوبی از بدن دفع کنند و در نتیجه به مصرف کننده بیش از هر زمان دیگری احساس سلامتی می دهد.

اما در نظر داشته باشید مصرف مکمل های گیاهی همچون گانودرما به تنهایی نمی تواند نتایج مورد نظر شما برای کاهش وزن را فراهم کند. بنابراین احتمالا پزشک یا متخصص تغذیه برای کمک به شما در رسیدن به این هدف ، تکنیک های اضافی دیگری مانند یک برنامه ورزشی یا یک برنامه غذایی سالم نیز پیشنهاد می دهد. همچنین اگر آلرژی خاصی به قارچ گانودرما دارید ، نباید مکمل های گانودرما را برای کاهش وزن انتخاب کنید.

مصرف قهوه گانودرما همراه با رژیم غذایی مناسب و ورزش کافی برای افرادی که دارای اضافه وزن و چاقی هستند معجزه می کند. مطمئناً ، اگر فقط به مکمل ها وابسته باشید ، تأثیرات آن کمتر نمایان می شود یا حتی ممکن است هیچ نتیجه ای نگیرید. بنابراین شما نمی توانید فقط به قارچ گانودرما برای لاغر کردن وابسته باشید ، تلاش بیشتر از طرف شما ضروری است. اطمینان حاصل کنید که سالم غذا می خورید و همینطور مرتباً ورزش می کنید تا تأثیر آن را به حداکثر برسانید.

قهوه گانودرما سوپریم دکتربیز

تاثیر گانودرما بر پوست

گانودرما یک قارچ دارویی است که به عنوان خواص دارویی معجزه آسا و فواید بی نظیرش برای سلامتی شناخته می شود. افسانه های زیادی در مورد ویژگی های جوانسازی این قارچ وجود دارد. این گیاه به منظور تقویت سیستم ایمنی بدن ، مقابله با آلزایمر و سرطان و همینطور افزایش سلامتی پوست و مو و بسیاری مزایای دیگر شناخته می شود. بدون تردید با مصرف این گیاه بی نظیر در قالب چای یا قهوه نظیر قهوه گانودرما موکا می توانید زندگی سالم تری را تجربه کنید. در اینجا به تاثیر گانودرما بر پوست اشاره می کنیم. همچنان با فروشگاه اینترنتی اریگانوم عرضه کننده انواع قهوه گانودرما و همینطور مکمل های غذایی و نوشیدنی های ارگانیک و سالم همراه باشید.

گانودرما

این گونه قارچ که از نظر علمی به Ganoderma lucidum معروف است ، در دنیا با نام های مختلفی مانند ریشی ، گانودرما لوسیدوم و … شناخته می شود. نوشیدن قهوه گانودرما به کند شدن روند پیری پوست ، افزایش انرژی ، افزایش ایمنی و عملکرد سالم کبد کمک می کند که به وضوح منجر به افزایش سلامتی پوست شما نیز می شود. از این رو امروزه مصرف قارچ گانودرما به شکل های گوناگون موضوع بسیاری از مطالعات در طب غربی است. این قارچ به تقویت سلامتی شما در داخل و خارج از بدن کمک می کند. گانودرما مملو از آلکالوئیدها ، پلی ساکاریدها ، تری ترپن ها ، گانودریک اسید و … است که غنی از خواص ضد درد ، تب بر ، ضد میکروبی، جوانسازی و آرام بخشی هستند. ما در اینجا قصد داریم صرفا به تاثیر گانودرما بر پوست بپردازیم.

انواع تاثیر گانودرما بر پوست

پیری زودرس را کاهش می دهد :

رادیکال های آزاد می توانند از طریق فرایندهای اکسیداسیون به سلول ها آسیب جدی برسانند. ما در همه جا در معرض رادیکال های آزاد قرار داریم: هوایی که تنفس می کنیم ، آلاینده های محیطی و غیره. رادیکال های آزاد نیز توسط نور خورشید ، سیگار کشیدن ، آلودگی ، اشعه ماورا UV بنفش ، رژیم غذایی نامناسب و بسیاری از عوامل دیگر تحریک می شوند! بنابراین عجیب نیست که اکثر ما به سرعت در دنیای مدرن امروزی پیر می شویم. اما خوشبختانه از طریق اصلاح رژیم غذایی و مصرف خوراکی های حاوی آنتی اکسیدان می توان تا حد زیادی در برابر آسیب های رادیکال های آزاد مقاومت بدن را افزایش داد.

قارچ گانودرما از عوامل آنتی اکسیدانی ، ضد التهابی و ضد حساسیتی غنی برخوردار است و به تقویت سیستم ایمنی بدن و گردش خون کمک می کند. در نتیجه شما با نوشیدن انواع قهوه گانودرما مانند قهوه گانودرما موکا یک سیستم ایمنی قوی تر خواهید داشت که به نوبه خود فعالیت های رادیکال آزاد را در بدن شما کاهش می دهد. این به معنی کاهش چین و چروک ، خطوط ریز و التهاب پوست شما است. علاوه بر این گردش خون بهبود یافته خاصیت ارتجاعی و رنگ پوست را بهبود می بخشد ، روند پیری را کند می کند، علائم پیری را در اطراف دهان و چشم ها از بین می برد و پوستی شفاف با ظاهری جوان تر را برای شما به ارمغان می آورد.

– مشکلات پوستی را کاهش می دهد :

مطالعات مختلفی که بر روی این قارچ ها انجام شده نشان می دهد که آنها توانایی بهبود مشکلات مختلف پوستی مانند زخم ها ، آفتاب سوختگی ، بثورات و گزش حشرات را دارند. اما چگونه این اتفاق می افتد؟ در واقع این قارچ از ویژگی هایی همچون ضد هیستامین ، ضد التهاب ، ضد میکروبی و ضد حساسیت برخوردار است. ترکیب این خاصیت ها به همراه افزایش ایمنی بدن و بهبود گردش خون موجب کاهش و درمان سریع مشکلات پوستی شما می شود.

پوست شما را صاف و درخشان می کند :

قارچ های ریشی حاوی بتا گلوکان هستند. بتا گلوکان پلی‌ساکارید غیر‌نشاسته‌ای و محلول در آب است که به کاهش التهاب و آرامش پوست خشک و خارش دار کمک می کند. در نتیجه مصرف منظم آن به کاهش التهاب و آسیب های پوستی کمک می کند. قارچ گانودرما کاهنده هر گونه التهابی در داخل و خارج از بدن است. این خاصیت برای پوست به کاهش آکنه ، زخم ، لکه ، تورم و غیره کمک می کند. همین فواید و تاثیر گانودرما بر پوست است که منجر شده تا نوشیدن انواع قهوه گانودرما نظیر قهوه گانودرما موکا بسیار پر طرفدار گردد.

– از پوست محافظت می کند :

قارچ Reishi یا همان گانودرما نه تنها پوست شما را لطیف و صاف می کند ، بلکه می تواند به تقویت پوست در برابر انواع مختلف مشکلات پوستی (آکنه، لک و غیره) کمک کند. در واقع همانطور که سلول های پوستی شما رطوبت و چربی طبیعی خود را حفظ می کنند ،  نسبت به تاثیرات رادیکال های آزاد انعطاف پذیرتر می گردند.

– فرآیند سم زدایی طبیعی بدن را تقویت می کند:

از فواید قارچ reishi برای پوست می توان به خاصیت پشتیبانی آن از سم زدایی طبیعی بدن اشاره کرد که به پاکسازی بدن و در نهایت پوست کمک می کند (به یاد داشته باشید ، سلامت پوست شما از داخل بدن شروع می شود). در حقیقت ، خواص قهوه گانودرما به سم زدایی و بهبود عملکرد کبد کمک می کند که این فرآیند باعث سلامت پوست نیز می شود ، زیرا کبد چربی بدن را کنترل می کند و سموم را از بین می برد و این بخشی از مزایای قارچ گانودرما برای پوست است. شما با داشتن کبد سالم،  پوستی شفاف و براق خواهید داشت.

چگونه می توان از مزایای قارچ گانودرما برای پوست بهره مند شد؟

با توجه به اینکه گانودرما به تنهایی تلخ و سفت است، یکی از بهترین راه های مصرف آنها و دریافت فواید قارچ ریشی برای پوست ، تهیه آن به صورت عصاره و مخلوط با سایر غذاهای غنی از آنتی اکسیدان نظیر قهوه است. شما می توانید بهترین قهوه گانودرما را از فروشگاه اینترنتی اریگانوم سفارش دهید. این فروشگاه مناسب ترین قیمت قهوه گانودرما اصل را برای مشتریان خود در سراسر کشور در نظر گرفته است. نوشیدن قهوه گانودرما موکا و خواص قهوه گانودرما باعث تقویت پوست و بهره مند شدن از مزایای این قارچ برای پوست آن هم به روشی خوش طعم می شود. برای اطلاع از قیمت قهوه گانودرما موکاو خرید آن کلیک کنید.

محصولات مبتنی بر گانودرما در فروشگاه اینترنتی اریگانوم

فروشگاه اینترنتی اریگانوم سال هاست در ارائه محصولات و نوشیدنی های ارگانیک و حاوی مواد مغذی نظیر گانودرما تخصص دارد. این فروشگاه همواره در تلاش است تا سلامتی و مواد مغذی مورد نیاز روزانه شما را با استفاده از بهترین مکمل ها و  نوشیدنی های مورد علاقه شما فراهم کند.  یکی از ویژگی های شگفت انگیز گانودرما که در محصولات دکتر بیز نظیر قهوه گانودرما استفاده شده ، این است که هیچ عطر و طعم تلخی ندارد و کاملا طعم یک قهوه مطلوب را برای علاقه مندان به نوشیدن قهوه ایجاد کرده است.

بنابراین شما با خرید قهوه گانودرما و نوشیدن آن علاوه بر اینکه یک قهوه بی نظیر را نوش جان می کنید از مزایای آن برای سلامتی نیز به خوبی بهره مند می گردید. برای اطلاع از قیمت قهوه گانودرما بر روی هر کدام از محصولات قهوه گانودرما در سایت کلیک کنید.

به شما توصیه می کنیم حتما برای یک بار هم که شده نوشیدنی های غنی شده با گانودرما را امتحان کنید: انواع قهوه گانودرما بیز نظیر کافه لاته ، کافه موکا ، هات چاکلت و …. هر یک از آنها با عطر و طعم منحصر به فرد و خواص بی نظیر پادشاه گیاهان می توانند سلامتی را برای شما به ارمغان بیاورند، اما فراموش نکنید که حتما قبل از خرید قهوه گانودرما در خصوص ویژگی های هر کدام از محصولات ، نحوه استفاده و همینطور موارد منع استفاده از آن مطلع شوید.

گانودرما همواره به عنوان یکی از قدرتمندترین مولفه های حمایت از زندگی سالم و متعادل در نظر گرفته می شود. برای یافتن دستور العمل های استفاده از محصولات گانودرما ، قیمت قهوه گانودرما ، نکات مربوط به سبک زندگی و جدیدترین اطلاعات لازم برای مصرف این قارچ شگفت انگیز ، پیشنهاد می کنیم سایر مقالات ما را در وبلاگ فروشگاه اینترنتی اریگانوم دنبال کنید.

قهوه موکا چیست؟

قهوه موکا یک قهوه بی نظیر برای افرادی است که به قهوه و شکلات علاقه دارند. موکا به انگلیسی با واژه های Mocha یا Mocaccino شناخته می شود. موکا در واقع از ترکیب اسپرسو ، شیر بخار داده شده و شکلات تهیه می شود و به نوعی با قهوه لاته شباهت هایی هم دارد. مثلا نسبت شیر به اسپرسو در این نوشیدنی همانند لاته است اما علاوه بر آن کمی شکلات سفید ، شیری و یا تلخ نیز به ترکیب قهوه موکا اضافه شده است.

شاید هنگام سفارش این قهوه در کافی شاپ ها متوجه استفاده از سس های شکلاتی مخصوص برای تهیه این نوشیدنی شده باشید. برخی ها نیز به جای سس های شکلاتی از سیروپ شکلات و یا تکه های خرد شده شکلات در تهیه قهوه موکا استفاده می کنند.

بیشتر افراد خصوصا جوانان به نوشیدن قهوه موکا علاقه مند هستند به طوری که این قهوه یکی از گزینه های پرطرفدار در منوی کافی شاپ ها محسوب می شود. اما باید گفت نوشیدن یک فنجان قهوه موکا فقط برای گذراندن اوقات فراغت، سرگرمی و یا لذت نیست. تحقیقات کارشناسان در دانشگاه Clarkson و Georgia نشان می دهد این قهوه برای سلامتی نیز بسیار مفید است.

در واقع مواد مغذی و همینطور ترکیب کافئین و شکلات در قهوه موکا موجب شده تا این نوشیدنی در عین طعم دلنشینی که دارد، منجر به افزایش انرژی در شما گردد. نوشیدن موکا همچنین مواد غذایی مفیدی را به مغز شما می رساند. برای آگاهی از قیمت قهوه گانودرما موکا کلیک کنید.

قهوه موکا به افزایش تمرکز و تقویت مغز شما کمک می کند

همانطور که گفته شد یکی از ترکیبات اصلی قهوه موکا کاکائو است. کاکائو خواص بی نظیری برای مغز دارد که مهم ترین آنها عبارتند از : افزایش میزان دقت و انرژی در فرد، افزایش انگیزه برای انجام کار و کاهش احساس اضطراب و خستگی.

علاوه بر این کاکائو موجب افزایش جریان خون در مغز شده که خود باعث افزایش میزان شناخت و توجه در افراد می‌ گردد. شایان ذکر است کافئین به تنهایی احتمال بروز اضطراب را در فرد افزایش می دهد. اما ترکیب کاکائو با کافئین در قهوه موکا موجب کاهش و تعدیل تاثیرات تولید استرس حاصل از نوشیدن قهوه معمولی می شود. درنتیجه نوشیدن موکا برای افرادی که به کافئین حساسیت دارند بیشتر پیشنهاد می کند.

تا اینجا در خصوص خواص قهوه موکا توضیح داده شد. قطعا ترکیب این قهوه بی نظیر با عصاره قارچ گانودرما خواص این محصول را چند برابر می کند. در ادامه به خواص قهوه فوری موکا گانودرما می پردازیم.

خواص قهوه فوری موکا گانودرما چیست؟

قهوه فوری موکا  یک قهوه ممتاز غنی شده با عصاره قارچ گانودرما است. این محصول همراه با طعم بی نظیر کاکائو یک قهوه خاص و خوشمزه ملایم را ایجاد کرده است. عصاره گانودرما موجود در قهوه فوری موکا منجر شده تا این قهوه علاوه بر طعم خوب حاوی خواص بی شماری برای سلامتی شما باشد. قیمت قهوه گانودرما با توجه به نوع و تعداد بسته های موجود در محصول متفاوت است. برای خرید قهوه گانودرما موکا می توانید به بخش فروشگاه سایت اریگانوم مراجعه نمایید.

قهوه فوری موکا گانودرما به علت برخورداری از پودر گانودرما و کاکائو می تواند باعث تقویت سیستم ایمنی ، مبارزه با خستگی ، بهبود حافظه ، افزایش قدرت و انرژی ، کاهش کلسترول ، کاهش التهاب ، تسکین استرس ، کند کردن روند پیری  و تحریک گردش خون شود. گانودرما همچنین به عنوان منبع اصلی آنتی اکسیدان ها معرفی می شود.

از خواص دیگر قهوه فوری موکا گانودرما می توان به دفع سموم بدن اشاره نمود. علاوه بر این گنجاندن دوز مناسب این قهوه در رژیم غذایی روزانه منجر به کنترل دیابت شده و از بیماری های کبدی نیز جلوگیری می کند. برخی از مهم ترین خواص قهوه گانودرما موکا دکتر بیز عبارتند از:

  • افزایش تمرکز و قوی کردن حافظه
  • آرام بخش و مناسب برای رفع سر درد
  • بالا بردن هوشیاری ذهنی
  • تقویت پوست و مناسب برای رفع مشکلات پوستی
  • تنظیم فشار خون و همینطور رفع خطرات مربوط به بیماری های قلب و عروق

قهوه گانودرما موکا دکتربیز

قیمت قهوه گانودرما

قهوه گانودرما ، که گاهی اوقات قهوه قارچ نیز نامیده می شود ، این روزها در بین دوستداران قهوه بسیار محبوب شده است.  اگر شما هم یکی از این افراد علاقه مند به نوشیدن قهوه هستید و می خواهید در خصوص قهوه گانودرما بیشتر بدانید، پیشنهاد می کنیم این مطلب را دنبال کنید. شایان ذکر است با توجه به استقبال شما مشتریان عزیز از محصولات دکتر بیز در حال حاضر قیمت قهوه گانودرما در فروشگاه اینترنتی اریگانوم تخفیف خورده است، بنابراین همین الان برای ثبت سفارش این محصول اقدام کنید.

تحقیقات نشان می دهد که نوشیدن زیاد قهوه در طول روز ، قطعا برای سلامتی افراد مفید نیست. اما گفته می شود قهوه گانودرما قهوه ای سالم است. زیرا قارچ گانودرما به عنوان یکی از مواد تشکیل دهنده آن ، چیزی است که حدود 1000 سال به عنوان بخشی از داروهای گیاهی مورد استفاده قرار می گرفته است. بنابراین خواص قهوه گانودرما می تواند مزایای سلامتی زیادی داشته باشد. به این ترتیب آیا وقت آن نرسیده که قهوه گانودرما را جایگزین قهوه معمولی کنید؟ اگر به قیمت قهوه گانودرما اهمیت می دهید پیشنهاد می کنیم حتما قیمت قهوه گانودرما را در سایت اریگانوم را بررسی کرده و فروش فوق العاده محصولات دکتر بیز را در این سایت از دست ندهید.

قهوه گانودرما از طریق ترکیب پودر قارچ های گانودرما و دانه های قهوه آسیاب شده به دست می آید. این ترکیب انحصاری باعث شده تا این قهوه از قهوه معمولی سالم تر باشد بدون اینکه بر روی مزه اصلی قهوه تاثیری گذاشته باشد. در واقع ، به دلیل افزودن قارچ گانودرما به قهوه، خواص قهوه تقویت یافته در حالی که هنوز هم فقط طعم قهوه معمولی را خواهید چشید.

قارچ گانودرما و تاثیر آن بر روی یائسگی

یائسگی زمانی اتفاق می افتد که زنی بیش از 12 ماه جریان قاعدگی نداشته باشد. میانگین سنی یائسگی حدود 50 سال است. زنانی که در یائسگی یا نزدیک به یائسگی هستند اغلب علائم گرگرفتگی ، تعریق شبانه ، خستگی ، کاهش سطح تمرکز ، نوسانات خلقی و مشکلات خواب را تجربه می کنند.  همچنین اگر یائسگی ناگهانی یا زودرس باشد برای مثال هنگام برداشتن تخمدان از طریق جراحی یا به دنبال شیمی درمانی یا رادیوتراپی ، معمولا علائم آن شدیدتر است. البته علائم یائسگی تهدید کننده زندگی نیستند ، اما کیفیت زندگی را تحت تأثیر قرار می دهند ، به ویژه هنگامی که مکرر و شدید باشند.

علائم فیزیولوژیکی سندرم یائسگی:

تجمع چربی ، از دست دادن آب و کلسیم بدن ، اختلال غدد درون ریز ، پوست خشک، غیر الاستیک و کدر ، چین و چروک های زیاد ، پوکی استخوان ، صورت گرم و قرمز ، تعریق ، لرز ، خشکی واژن ، کاهش میل جنسی ، خواب کم ، بی خوابی ، درد کمر و کمر ، درد شکم ، اشتهای ضعیف ، حالت تهوع ، اسهال یا یبوست ، خستگی ، دامنه توجه کم ، حافظه ضعیف و همچنین افزایش کلسترول و تری گلیسیرید و غیره .

علائم روانشناختی سندرم یائسگی:

ممکن است سندرم یائسگی علائم خود را با ناراحتی در بدن و ترس از پیر شدن و همینطور علائم مختلفی مانند احساسات ناپایدار ، اضطراب ، بی قراری ، گریه یا خندیدن آسان و کاهش اعتماد به نفس و غیره نشان دهد.

برخی از راه های کاهش ناراحتی یائسگی عبارتند از:

  • ورزش منظم
  • پوشیدن لباس های سبک
  • خوابیدن در جای خنک
  • جلوگیری از استرس و اضطراب

همچنین اگر به دنبال راهی دیگر برای تسکین ناراحتی های دوران یائسگی هستید، ما نوشیدن قهوه گانودرما را به شما توصیه می کنیم. چرا که قارچ گانودرما توانایی منحصر به فردی در تنظیم کلیه عملکردهای بدن شما ، از جمله هورمون های استروژن دارد.

کاهش سطح استرس و تنظیم طبیعی هورمون ها با نوشیدن قهوه گانودرما

آشنایی با قارچ گانودرما و تاثیر آن بر روی یائسگی به شما کمک می کند تا به شیوه ای طبیعی به کنترل و کاهش علائم این دوران کمک کنید. نوشیدن قهوه گانودرما سطح استرس را کاهش داده و تنظیم کننده ی طبیعی هورمون های بدن است. ریشی به عنوان یک قارچ متعادل کننده هورمونی نیز شناخته می شود. از طرف دیگر ، بسیاری از علائم یائسگی نشان دهنده افزایش حالت التهابی عمومی است که قارچ گانودرما به دلیل ظرفیت آنتی اکسیدانی و ضد التهابی خود نقش مهمی در کاهش این التهابات دارد. پیشنهاد می کنیم خرید قهوه گانودرما را در جشنواره فروش محصولات گانودرما اریگانوم از دست ندهید!

قارچ گانودرما در کنترل علائم یائسگی موثر است. فواید این قارچ هم از لحاظ فیزیولوژیکی با علائم مربوط به یائسگی مبارزه می کند که این ویژگی را می توان شامل تقویت استخوان ها و تاندون ها و همچنین حفظ انرژی و زیبایی پوست نام برد و هم با حفظ روحیه خوب ، افزایش و تقویت حافظه بر روی عملکردهای روانشناختی فرد موثر است.

اهمیت تنظیم هورمونی در زنان

هورمون های جنسی استروژن و پروژسترون تاثیرات بسیار زیادی بر بدن و روان خانم ها دارد. به طوری که مطابق با نتایج آزمایشگاهی، هر گونه تغییرات و به هم ریختگی های هورمون های جنسی موجب مشکلات خلقی و جسمانی در زنان می شود. به همین ترتیب تعادل هورمونی و سلامت جنسی زنان نیز از سن بلوغ به بعد برای سلامتی آنها ضروری است. نشانه ی این تعادل و تنظیم هورمونی در عادت ماهیانه منظم و خونریزی های ماه به ماه است و در تنظیم سیکل جنسی و ماهانه زنان نقش مهمی دارد.  اما همیشه قرار نیست این سیکل باقی باشد و در حدود سنین 55 سال به بالا، در طی پدیده ای با نام یائسگی این خونریزی های ماهانه متوقف شده و ترشحات واژن از بین می روند. همین امر تغییرات بسیار زیادی را در جسم، ظاهر و خلقیات زنان پدید می آورد.

اهمیت استروژن در دوران یائسگی

یائسگی معمولا افت بسیار زیاد ترشح هورمون استروژن و همینطور کاهش سطح این هورمون در پلاسمای خون را به همراه دارد. این درحالی است که خانم ها به هورمون استروژن برای زندگی و سلامت جسمی خود نیاز خواهند داشت. کاهش استروژن بدن منجر به تغییرات فیزیولوژیکی و روانشناختی زیادی می شود که در بخش های قبلی به برخی از آنها اشاره شد. همچنین یکی از بدترین صدمات یائسگی نیز، افزایش احتمال ابتلا به سرطان واژن و یا سرطان سینه است.

استروژن در واقع نه تنها برای شادابی پوست و مو ، قوای ایمنی و سلامت قلب نیاز است بلکه با اثر بر اعصاب مغزی، موجب تقویت حافظه و آرامش روانی نیز خواهد شد. علاوه بر این استروژن دارای تاثیرات آنتی اکسیدانی و ضد التهابی نیز بر می باشد. بنابراین برای حفظ سلامتی و زیبایی خود در سنین بالاتر بهتر است به دنبال راهی برای جبران استروژن از دست رفته باشید. خواص قهوه گانودرما یکی از راه های طبیعی پیشنهادی برای مقابله تاثیرات یائسگی است. برای خرید قهوه گانودرما روی فروشگاه اریگانوم کلیک کنید.

قارچ گانودرما سرشار از استروژن است

گیاهانی همچون نعنا، مریم گلی و قارچ گانودرما و خواص قهوه گانودرما برای جبران کاهش استروژن در دوران یائسگی مفید هستند. برای مثال پلی ساکاریدهای متنوع موجود در قارچ گانودرما قادر است بسیاری از وظایف استروژن را در نبود این هورمون، در بدن بر عهده بگیرد و حتی می تواند محرکی برای تولید و ترشح استروژن و تعادل هورمونی به ویژه در زنان یائسه باشد. بنابراین اگر به دنبال یک درمان طبیعی و عالی برای کاهش علائم و رفع آسیب های ناشی از یائسگی هستید، خرید قهوه گانودرما را به شما پیشنهاد می کنیم. فقط با توجه به انواع قهوه های گانودرما که در بازار موجود است باید نوع مناسب برای یائسگی زنان را انتخاب نمایید. برای خرید قهوه گانودرما مناسب با کارشناسان ما تماس بگیرید.

قهوه گانودرما ماسالا دکتربیز

بررسی تاثیر قارچ گانودرما بر تومورهای ریه

مصرف قارچ گانودرما یا گیاه جاودانگی در محصولاتی نظیر کپسول ، دمنوش و قهوه گانودرما مدت هاست که به عنوان یک درمان مکمل سرطان در کنار شیمی درمانی توصیه می شود. البته قارچ گانودرما گونه های متفاوتی دارد که با توجه به خصوصیات مورفولوژیکی و آناتومیکی از یکدیگر جدا می شوند. این تفاوت ها را می توان در شکل ، اندازه، رنگ، پایه و اندازه منافذ انواع گونه های قارچ گانودرما مشاهده کرد.

با توجه به اینکه برخی از گونه های قارچ گانودرما و خواص قهوه گانودرما در درمان تومورهای ریه موثر بوده اند شناخت ترکیبات مفید این گونه ها و همینطور مصرف نوع موثر قهوه گانودرما برای درمان سرطان مهم است.

طبق تحقیقات پزشکی صورت گرفته عصاره قارچ گانودرما با  هدف قرار دادن NF-κB به تعدیل و مهار سلول های تهاجمی سرطان ریه کمک می کند. بنابراین باید گفت عصاره قارچ گانودرما  شامل ترکیبات مهم و حیاتی  برای  مقابله با سرطان  و فعالیت های ضد متاستاتیک است.

ترکیبات موثر گانودرما برای پیشگیری از سرطان ریه

ترپنها، پروتئین ها ، پلی ساکاریدها، اسیدهای آمینه ، فلاونوئیدها ، آلکالوئیدها ، استروئیدها ، مانیتول و سایر ترکیبات جزئی موجود در عصاره قارچ گانودرما تنها بخشی از ترکیبات موثر گانودرما برای پیشگیری از بیماری هایی نظیر سرطان ریه هستند. علاوه بر این گانودرما از چندین ترکیب فعال زیستی تشکیل شده است که تاثیرات آنها بر روی پروتئین های مختلف سیگنالینگ سرطان مشاهده شده است. در ادامه به تاثیر برخی از این ترکیبات بر روی سرطان ریه می پردازیم:

تاثیر پلی ساکاریدها بر روی تومورهای ریه

ترکیباتی همچون ترپنها، پروتئین ها، اسید آمینه ها و همینطور ترکیبات فعال زیستی اعم از استروئیدها و مانیتول ها به عنوان مهم ترین ترکیبات موجود در قارچ گانودرما برای درمان برخی از بیماری ها نظیر سرطان محسوب می شوند. اما یکی دیگر از مهمترین خواص قارچ گانودرما برای درمان سرطان ریه ، اثرات قلیایی پلی ساکاریدهای موجود در آن است که به رشد و تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند. همچنین علاوه بر تقویت سیستم ایمنی ، با مصرف قهوه گانودرما یا دیگر محصولات حاوی گانودرما زیر نظر پزشک متخصص  بخش هایی اعم از ماکروفاژها نیز در بدن تقویت شده و افزایش می یابند.

تاثیر تری ترپن های بر روی تومورهای ریه

تری ترپن ها یکی دیگر از ترکیبات موثر قارچ گانودرما هستند  که روند سلولی مخصوصی را طی می کنند. تری ترپن ها قادر به فعال کردن سلول های ماکروفاژ و تحت پوشش قرار دادن سلول های nk هستند. تری ترپن ها نیز به طور کلی به افزایش سیستم ایمنی بدن در برابر حمله سلول های سرطانی و تومورهای ریه کمک می کنند.

قارچ گانودرما؛ مهارکننده آپوپتوزیس ها

آپوپتوزیس ها یک سری تغییرات مورفولوژیکی و بیوشیمیایی را شامل می شوند که در آخر تاثیر آنها به صورت داخلی و خارجی بر روی مولکول های آداپتور بدن مشاهده می شود. ترکیبات موجود در قارچ گانودرما آپوپتوزیس ها را مهار کرده و سبب مهار سیکل سلولی فاز G1 نیز می شود. در نتیجه این گیاه موجب کاهش رشد سلول های مربوط به تومورهای ریه و همینطور افزایش تولید سلول های مبارزه کننده با تومورها می شود.

افزایش سیستم ایمنی بدن با مصرف قهوه گانودرما

خواص قهوه گانودرما بر افزایش عملکرد سیستم ایمنی بدن بر کسی پوشیده نیست. تقویت سیستم ایمنی بدن برای مبارزه با انواع بیماری ها نظیر سرطان امری ضروری است. پلی ساکاریدهای موجود در قارچ گانودرما شامل دو دسته مهم هستند که دسته اول به صورت هترو گلیکان و دسته دوم نیز به شکل یک گلوکان محسوب شده که منجر به تقویت سیستم ایمنی بدن می شود. از طرفی مصرف قارچ گانودرما به افزایش لنفوسیت های بی و تی نیز کمک می کند.

همچنین تفاوت های ساختاری موجود در بین پلی ساکاریدها موجب تقویت سیستم ایمنی بدن شده و در نهایت منجر به تولید آنتی بادی در بدن می گردد. ترکیبات پلی ساکارید قارچ گانودرما همچنین از تکثیر سلولی جلوگیری کرده و با مهارکننده های ایمنی نیز مقابله می کند. در قارچ گانودرما یک سری ترکیبات پروتئینی دیگری نیز موجود است که قادر به جلوگیری از تکثیر سلول های مربوط به رده های سرطان ریه می باشد.

  • بهروز صدرارحامی
  • مهر 25, 1401
  • 515 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!