مکمل های غذایی فوراور

فوراور و معرفی برترین محصولات

معرفی محصولات فوراور لیوینگ آمریکا، کمپانی فوراور لیوینگ آمریکا با سابقه ی درخشان در زمینه ی آرایشی بهداشتی و درمانی و آرایشی است. کمپانی فوراور لیوینگ یکی از بهترین کمپانی ها در این زمینه بوده. و تمامی محصولات آن از گیاه آلوئه ورای خالص ساخته می شود. محصولات کمپانی فوراور لیوینگ کاملا طبیعی و گیاهی می باشد. و همین موضوع موجب شده است که بیشتر مردم آن را سالم ترین محصول آرایشی و بهداشتی و درمانی بدانند. محصولات درمانی فوراور لیوینگ دارای هیچ گونه عوارضی نبوده و حتی محصولات آرایشی فوراور نیز کاملا گیاهی و معجزه آسا هستند.در ذیل برترین محصولات فوراور فروشگاه اریگانوم را معرفی خواهیم کرد.

 مکمل غذایی فوراور نیچر مین (مواد معدنی) 180 عددی

مکمل غذایی فوراور نیچر مین (مواد معدنی) 180 عددی، املاح و مواد معدنی نقش مهمی در بدن ایفا می کنند. و تاثیر زیادی در سوخت و ساز بدن دارند. در واقع این مواد از جمله پتاسیم و سدیم در ایجاد انقباض عضلانی که منجر به حرکت می شود نقش بسیار مهمی داشته. و املاح و مواد معدنی مثل روی و آهن نیز در موارد مختلف از جمله حمل هموگلوبین و سلامت ناخن و مو تاثیر گذار هستند. از این رو همیشه باید در حد تعادل باشند. مکمل غذایی فوراور نیچر مین (مواد معدنی) 180 عددی محصولی با کیفیت و توان بالا حاوی مواد معدنی طبیعی حاصل از رسوبات بستر دریا است. هر قرص حاوی ترکیب کامل مواد معدنی مورد نیاز بدن است .

فواید مکمل فوراور نیچرمین

همان طور که گفته شد این مکمل ترکیبی از مواد معدنی مورد نیاز بدن بوده و در حفظ سلامت موارد زیر نقش دارند:

  1. منجر به سلامت پوست و ناخن می شوند. روی یکی از مواد معدنی برای سلامت ناخن و مو می باشد و آن ها را محکم می کند. این مکمل با دارا بودن روی این امر را امکان پذیر می کند.
  2. کلسیمی که در این مکمل به صورت ترکیب موجود است در سلامت مفاصل و محکم سازی استخوان کمک می کند.
  3. برای سلامت و پیشگیری از کمر درد مفید است.
  4. در پیشگیری از کم خونی تاثیر دارد.
  5. آرتروز را بهبود می بخشد.

 

مکمل فوراور ترم 60 عددی

شروع یک برنامه‌ی کاهش وزن می‌تواند یک کار دلهره آور باشد. و مسیر رسیدن به اهدافتان، ممکن است دشوار و طولانی به نظر برسد. استارت یک رژیم سالم، کنترل کننده‌ی کالری و ایجاد یک برنامه‌ی منظم تمرین، دو قدم اساسی هستند. که شما را از طریق مسیرتان به موفقیت خواهند رساند. مکمل فوراور ترم 60 عددی یک مکمل چربی سوزی است. که در تمام این مدت همراه شماست. و باعث افزایش قابل توجه چربی سوزی می شود. فورِاوِر ترم، برای کمک به شتاب بخشیدن به تلاش‌های شما برای کاهش وزن طراحی شده‌ است. تا نتایج دلخواه و اندام مطلوب خود را زودتر مشاهده ‌کنید. و به اهدافتان در کاهش وزن برسید. این مکمل قدرتمند، با ترکیب منحصر به فردی از عصاره‌های گیاهی و مواد مغذی، می‌تواند به تقویت سوخت و ساز کمک کند و فعالیت شما را به حداکثر بهره‌وری برساند.

ویژگی های اصلی قرص ترم فوراور

افزایش متابولیسم بدن

افزایش گرما و سوخت و ساز داخل بدن

حفظ سطح انرژی و چربی سوزی در کنار هم

حفظ و کنترل میزان قند خون

کاهش فوق العاده میل اضافی به غذا

سرشار از ویتامین گروه ب و ث

مکمل فوراور بی پروپولیس 60 عددی

مکمل فوراور بی پروپولیس 60 عددی یک آنتی بیوتیک طبیعی برای حفاظت و دفاع از بدن در برابر بسیاری از بیماری ها است.

کاربرد مکمل فوراور بی پروپولیس 60 عددی :

زخم ها ، سرگیجه ( گیجی و منگی )، عفونت مهبل ، سل ، ورم لوزه ، کزاز ، آبسه لثه ( پرودنتال )، آبسه دندان ، استرس ، سینوزیت ، تب مخملک ( تب سرخ ) ، چرک دندان ( پیوره ) ، انسداد ریه ، ذات الریه ، عفونت کلیه ( نفریت )، اوریون ، درد و گرگرفتگی قاعدگی ، سرخک ، التهاب حنجره ، اریتمی عفونی ( سرخی پوست ناشی از عفونت ) ، پرکاری تیروئید ، تب شدید ، تب خال ، هپاتیت ، سرخچه ، باد سرخ ( حمره ) ،

عفونت گوش ، اسهال ، کیست مثانه ، التهاب مثانه ، سرماخوردگی ، آنفولانزا ، زکام ، سرفه ، وبا ، آبله مرغان ، سرطان سینه ، سرطان روده ، سرطان کبد ، سوختگی ، برونشیت ، عفونت خونی ، گند خونی ، آپاندیس ، حساسیت های پوستی ، پولیپ ، آکنه و حساسیت های پوستی ، آبسه و جوش ها ( ورم چرکین و دمل )، مننژیت ، آلرژی ، آسم ، تنظیم فشار خون و کلسترول ، تری گلیسیرید.

فوراور مولتی-ماکا  فوراور 60 عددی

گیاه Maca ( جینسینگ پرویی) ، در مناطق کوهستانی پرو کشت می شود.، ریشه خوردنی این گیاه که شبیه تربچه است یکی از غذاهای اساسی مردم آن منطقه می باشد. تحقیقات روی ریشه این گیاه نشان داده که خوردن آن در افزایش میل و قدرت جنسی و ساخت موادی که در سیستم عصبی برای ارسال سیگنالها به کار می روند بسیار مفید است. همچنین کارایی بدن را در طول عمل جنسی و باروری افزایش می دهد.

 فواید ماکا چیست؟

 مصرف مداوم و پیوسته ی ماکا با کیفیت باعث بهبود شرایط هورمونی، فیزیکی و روحی افرد می شود. اینها رایج ترین فواید ماکا هستند:

1 افزایش انرژی و مقاومت
2 افزایش استقامت
3 کمک به بهبود سندرم خستگی مزمن
4 افزایش عملکرد جنسی و میل جنسی در زنان و مردان و بهبود زود انزالی
5 کمک به باروری در انسان و حیوانات
6 کاهش اختلال عملکرد هورمونی در دوران یائسگی
7 متعادل کردن اختلالات هورمونی
8 کاهش افسردگی
9 کاهش ترس و اضطراب
10 افزایش گردش خون که موجب بهبود کم خونی و بهبود سریع تر جراحت می شود
11 کمک به حافظه، یادگیری و توانایی های ذهنی
12بهبود سلامت و افزایش جوانی پوست
13کمک به سلامت دندان و استخوان

فوراور گارسینیا پلاس 70 عددی

قرص فوراور گارسینیا پلاس (مکمل کاهش اشتها) 70 عددی یک مکمل غذایی انقلابی است که ساختار مواد مغذی آن در کاهش وزن بسیار موثرند. ماده اصلی تشکیل دهنده این مکمل، عصاره ای طبیعی است که از میوه درختی در جنوب آسیا به نام گارسینیای کامبوج به دست می آید. گارسینیا کامبوجیا یک گیاه گرمسیری است و نام دیگر آن تمبر هندی مالابار می باشد. پوست این میوه خشک شده و سپس برای تولید محصولی مورد استفاده قرار می گیرد که بسیار شبیه مواد مغذی در پرتقال و سایر مرکبات است. از عصاره این میوه در مکمل های لاغری ارگانیک استفاده می شود.

فوراور کیدز (مولتی ویتامین جویدنی کودکان) 120 عددی

فوراور کیدز (مولتی ویتامین جویدنی کودکان) 120 عددی از جمله مولتی ویتامین های جویدنیِ است که روزانه تمام مواد مغذی مورد نیاز کودکان تان را برای شان تامین می کند. این مولتی ویتامین خوشمزه، ویتامین ها، مواد معدنی، آهن و مغذی های گیاهیِ ضروری و مورد نیاز بدن کودکانِ در حال رشد و بزرگسالان را تامین می کند.

خاصیت فوراوِر کیدز برای کودکان

 آهن عنصر تازه ای است که به محصولات «فوراوِر کیدز» اضافه شده است، است؛ زیرا آهن نقش مهمی در تقویت سیستم ایمنی و رشد شناختیِ کودکان دارد. آهن که عموم مردم از فقر آن رنج می برند، به بهبود سلامتی کل بدن کمک می کند. فرمول جدید و ارتقا یافته «فوراوِر کیدز» حاوی مغذی های گیاهی متعددی است که از میوه ها و سبزیجات تازه به دست آمده است. نتیجه این ترکیب، مولتی ویتامینی است که طعمی عالی دارد و تمام مکمل هایی که محصولاتِ فوراوِر لیوینگ ارایه می کنند را پوشش میدهد.

مکمل دیلی فوراور 60 عددی

مکمل دیلی فوراور 60 عددی ، ترکیبی بسیار مغذی و غنی از ترکیب اولیگو ساکارید آلوئه‌ورا . که با فرمول انحصاری فوراور (A.O.S) به دست آمده است. این محصول ترکیبی کاملا متعادل از 55 ماده غذایی می‌باشد. که با فرمولی انحصاری ویتامین‌ها و مواد معدنی را به آسانی جذب بدن کرده و به سیستمهای مقصد در بدن می‌رساند.

سرشار از: ویتامین A، ویتامین C، ویتامین D، ویتامین E، تیامین، ریبوفلاوین، نیاسین، B6، اسید فولیک، B12، بیوتین، اسید پانتوتنیک، کلسیم،آهن، ید، منیزیم، روی، سلنیوم، مس، منگنز، کروم و ترکیب انحصاری اف وی ایکس 20، بیوفلاونوئید مرکبات، کوئرستین، ژل‌آلوئه‌ورای FLP،هسپریدین، آلفا لیپوئیک‌اسید، کوانزیم Q10، لیوتین، زیکسانتین رزوراترول .

حاوی: پودر سیب ، چغندر، فلفل قرمز، گوجه فرنگی، توت فرنگی، کرنبری، پودر آسرولا، پودر کلم، پودر اسفناج ،پودر پیاز ،پودر منگوستین ، پودر آکای (یوتریپ اولراکی) ، شاتوت، انار، زغال‌اخته، پودر بروکلی ، پودر کلم پیچ ، پودر هویج ، پودر کدو تنبل ، پودر انگور و ترکیبات دیگر.

فوراور گارلیک تایم (سیر و آویشن) 100 عددی

فوراور گارلیک تایم (سیر و آویشن) 100 عددی یک مکمل درمانی بی نظیر حاوی سیر و آویشن ارگانیک است. هر دو در تقویت سیستم ایمنی بدن نقش دارند. سیر حاوی ترکیباتی است که از بدن در برابر رادیکالهای آزاد محافظت می کند و در متابولیسم تبدیل چربی ها به انرژی بسیار مؤثر است. سیر همچنین حاوی گوگرد ( با خواص سودمند برای سلامتی بدن) ، ژرمانیوم ( ماده معدنی مؤثر در بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن) و سلنیم ( یک ماده معدنی آنتی اکسیدان ) است.

آویشن نیز حاوی Tannin ، Phenol ، Thymol ساپونین و دیگر آنتی اکسیدانهای مفید است.
وقتی که سیر، بریده یا له می شود، آنزیم های موجود در آن واکنشی از خود بروز می دهند که این واکنش، عاملی بسیار قدرتمند برای افزایش سیستم دفاعی بدن ایجاد می کند. تحقیقات نشان داده است که دیگر مواد موجود در سیر می توانند به سوخت و ساز بدن کمک کنند تا چربی ها را تبدیل به انرژی نموده و از بدن در برابر رادیکال های آزاد محافظت نماید. از سوی دیگر، آویشن دارای انواع ساپونین ها و سایر مواد آنتی اکسیدان است.

کرم پروپولیس فوراور

کرم پروپولیس فوراور به عنوان یک کرم نرم کننده و مرطوب کننده، ترکیبی عالی از ژل غنی شده آلوئه ورا با پراپولیس زنبور عسل است. که با عناصر دیگری که همگی برای سلامت و بهداشت پوست بسیار مفید هستند، در هم آمیخته شده اند. بابونه که یکی از معروف ترین گیاهان برای سلامت پوست است نیز به این ترکیب اضافه شده است. چیزی که این فرمول را تکمیل می کند، ویتامین های A و E است که هر دو دارای خواص طبیعی نرم کنندگی برای پوست هستند. اگر خواهان سلامت بافت پوست خود هستید و به دنبال یک محصول مناسب جهت بهبود جای زخم و سوختگی و یا لک های پوستی می باشید، حتما کرم آلوئه پراپولیس را امتحان کنید. این کرم را برای تسکین و مرطوب کردن پوست های زبر و خشک استفاده نمایید.

 

فوراور ابسوربنت سی  100 عددی

فوراور ابسوربنت سی (ویتامین C با سبوس جو دوسر) 100 عددی نیاز روزانه بدن شما برای جذب ویتامین ث را کاملا تامین میکند. این محصول حاوی سبوس جو دوسر میباشد که به جذب ویتامین سی در بدن کمک شایانی میکند. این محصول یک مکمل غذایی بسیار عالی به شمار می رود و دو ماده غذایی حیاتی را در هم آمیخته است. نکته منحصر به فرد درباره Absorbent C این است که هر قرصِ این محصول، ۵۰۰ میلی گرم سبوس جو و ۶۰ میلی گرم ویتامین ث را به بدن برساند. ویتامین C حلال در آب است و از بدن دفع می شود، از طرفی مصرف سیگار، استرس، داروها، خونریزی های لثه و عوامل محیطی مقدار زیادی از C بدن را از بین می برند. لذا باید آن را از طریق مکمل های غذایی تأمین کرد.

  • بهروز صدرارحامی
  • اردیبهشت 28, 1401
  • 610 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!