قهوه گانودرما بیز

قهوه گانودرما بیز

قهوه گانودرما فراتر از یک نوشیدنی قهوه معمولی است و علاقه مندان به آن همواره از فواید بی نظیر این قهوه برای سلامتی صحبت می کنند. شاید تاکنون در رابطه با فواید نوشیدن قهوه یا مصرف قارچ گانودرما شنیده باشید. اما ترکیب این دو ماده ی فوق العاده در یک محصول چه فوایدی برای سلامتی دارد؟ در ادامه به ویژگی های قهوه گانودرما بیز و همینطور نحوه خرید قهوه گانودرما بیز می پردازیم.

اگر جزو افرادی هستید که صبح ها بدون نوشیدن یک فنجان قهوه نمی توانند عملکرد مفیدی در طول روز داشته باشند باید گفت که تنها نیستید! قهوه نه تنها  یک نوشیدنی خوشمزه و گزینه ای مناسب برای شروع روز است بلکه حاوی کافئین نیز می باشد که می تواند به عنوان تقویت کننده انرژی طبیعی بدن در طول روز عمل کند. بنابراین اگر صبح ها احساس خستگی و بی حالی می کنید ، یک فنجان قهوه کافی است تا شما را برای شروع یک روز عالی آماده سازد.

 با این حال ، با وجود تمام مزایای شگفت انگیز قهوه برای سلامتی ، مصرف طولانی مدت آن ممکن است چندان هم اثرات رضایت بخشی نداشته باشد. به همین خاطر افزودن یک ماده مفید دیگر به قهوه می تواند این نوشیدنی را به سطح بالاتری برساند که نه تنها خوشمزه باشد بلکه فوق العاده سالم هم باشد.

گانودرما چیست؟

گانودرما یک قارچ دارویی بی نظیر است که با نام قارچ ریشی نیز شناخته می شود. این قارچ دارویی فواید بی نظیری برای سلامتی دارد. برخی از فواید قارچ گانودرما شامل افزایش ایمنی بدن ، مقابله با خستگی ، بهبود حافظه ، افزایش انرژی بدن ، کاهش کلسترول و التهاب بدن می باشد. این قارچ به عنوان منبع اصلی آنتی اکسیدان ها نیز شناخته می شود و از پیری زودرس جلوگیری می کند. 

از آنجایی که قارچ گانودرما به تنهایی قابل استفاده نیست معمولا به شکل قهوه ، دمنوش ، پودر و غیره مورد مصرف قرار می گیرد. قهوه گانودرما بیز یکی از نوشیدنی های معروف در سراسر جهان است که حاوی قهوه فوری و عصاره پودر شده گانودرما می باشد. در این محصول همچنین ترکیبات دیگری مانند شکر ، خامه و برخی از گیاهان دارویی و مفید دیگر همچون عصاره جینسینگ نیز به کار رفته است. بنابراین ، اگر شما در زمره افرادی هستید که نمی توانند بدون قهوه زندگی کنند ، قهوه با گانودرما می تواند یک جایگزین مناسب برای این نوشیدنی باشد که مزه و البته سلامتی بیشتر را به فنجان قهوه شما اضافه می کند.

ارزش های غذایی قهوه گانودرما بیز

مطمئناً شما می دانید که قهوه حاوی کافئین است و می تواند به افزایش سطح انرژی بدن شما کمک کند. گانودرما نیز یکی از منابع عالی اسیدهای آمینه مفید است. گانودرما همچنین دارای انواع خاصی از ویتامین ها و مواد معدنی است. بنابراین گانودرما همراه با قهوه ، برای رژیم غذایی روزانه ، بسیار عالی خواهد بود. در ادامه به فواید مصرف قهوه گانودرما بیز می پردازیم.

از ابتلا به دیابت جلوگیری می کند

تحقیقات نشان می دهد ترکیب قهوه با گانودرما در پیشگیری از انواع خاصی از دیابت به ویژه دیابت نوع 2 موثر است. زیرا گانودرما حاوی اسید کلروژنیک است که عملکرد اصلی آن کاهش سرعت جذب قند برای کمک به تنظیم میزان گلوکز در جریان خون است.

خطر ابتلا به سرطان را کاهش می دهد

انواع مختلفی از خواص ضد سرطان در گانودرما وجود دارد مانند تری ترپنوئیدها و پلی ساکاریدها که به عنوان آنتی اکسیدان های قوی شناخته می شوند. گانودرما همچنین منبع عالی اسیدهای آمینه است و ترکیب آنتی اکسیدان ها و اسیدهای آمینه می تواند به کاهش خطر سرطان کمک کند.

سلامت کبد سالم را افزایش می دهد

اکثر مردم نمی دانند که کبد نیز یکی از اعضای مهمی است که باید از آن به خوبی مراقبت کنند. کبد مسئول رساندن تمام مواد مغذی به بدن ، از بین بردن سموم و همینطور اطمینان از گردش خون سالم در بدن است. نوشیدن قهوه گانودرما بیز می تواند به ارتقا سلامتی کبد کمک کند.

بدن را سم زدایی می کند

اگرچه محصولات سم زدایی زیادی در بازار موجود است ، اما روش های طبیعی همیشه بهترین گزینه ها هستند. بنابراین بهتر است به جای مصرف برخی از محصولات سم زدای بدن ، هر روز یک فنجان قهوه همراه با گانودرما میل کنید. این نوشیدنی بسیار خوشمزه و سالم است.

تقویت کننده انرژی است

قهوه حاوی کافئین است و گانودرما حاوی ترکیبات خاصی است که می تواند در مبارزه با خستگی مزمن به شما کمک کند. زیرا گانودرما می تواند به عنوان سم زدایی بدن عمل کرده و تمام سموم بدن شما را از بین ببرد. بنابراین با مصرف قهوه گانودرما بیز شما همیشه احساس سرحالی خواهید کرد. برای شروع روز هیچ چیز بهتر از یک فنجان قهوه گانودرما بیز نیست.

خطر بیماری های قلبی عروقی را کاهش می دهد

برخی از تحقیقات نشان داده است زنانی که به طور متوسط روزانه یک فنجان قهوه گانودرما مصرف می کنند خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی مانند حمله قلبی ، فشار خون بالا و سکته در آنها کمتر است. مطالعات بیشتر در مورد مردان نیز نتایج مشابهی را نشان می دهد.

برای سیستم عصبی مفید است

سیستم عصبی ارتباط نزدیکی با عملکرد شناختی و مغزی دارد. کافئین موجود در قهوه ممکن است اثرات جانبی در عملکرد عصبی داشته باشد ، فقط اگر آن را با دوز بالا مصرف کنید. در مقدار متوسط ​​نتیجه کاملاً برعکس است که برای سیستم عصبی کاملاً مناسب است. علاوه بر این ، گانودرما حاوی اسیدهای آمینه است که باعث عملکرد سالم مغز ، عصب و سیستم عصبی می شود.

اختلالات جنسی را درمان می کند

گانودرما یکی از بهترین گیاهان دارویی در چین شناخته می شود و قرن هاست که فواید گانودرما به خوبی شناخته شده است. این گیاه در بهبود مشکلات جنسی در مردان و زنان نیز مفید بوده است. برای مثال این قهوه می تواند با افزایش تحرک اسپرم برای ناباروری مردان مفید باشد.

خطر آلرژی های غذایی را درمان می کند

هیچ وقت آلرژی ها را دست کم نگیرید. زیرا در صورت جدی نگرفتن اثرات آنها ممکن است با مشکلات سلامتی جدی روبه رو گردید. ترکیب قهوه با قارچ گانودرما از نظر پزشکی به کاهش علائم آلرژی کمک می کند.

احتیاط های لازم هنگام نوشیدن قهوه گانودرما

  • همانطور که می دانید بی خوابی اثر مستقیم کافئین است، به ویژه بر روی کسانی که به این ترکیب حساس هستند. 
  • زنان باردار باید به هر قیمتی از خوردن قهوه خودداری کنند زیرا کافئین می تواند بر ضربان قلب جنین تأثیر بگذارد.
  • قهوه می تواند در تسریع شکستگی استخوان ها نقش داشته باشد زیرا کافئین مواد معدنی بدن را جذب می کند.
  • کسانی که معده بسیار حساسی دارند باید از انواع قهوه ها از جمله قهوه فوق العاده سالم گانودرما نیز خودداری کنند.
  • و …

خرید قهوه گانودرما بیز از فروشگاه اینترنتی اُریگانوم

اگر شما هم مشتاق هستید این نوشیدنی خوشمزه و بی نظیر را امتحان کنید ، توصیه می کنیم حتما قهوه گانودرما اصل و ارگانیک را تهیه نمایید. قهوه گانودرما بیز یکی از محصولات پیشنهادی ما در فروشگاه اینترنتی اُریگانوم است. همین الان قهوه گانودرما دکتر بیز را سفارش داده تا از تخفیفات دوره ای ما نیز بهره مند شوید.

منبع:

https://drhealthbenefits.com/food-bevarages/beverages/health-benefits-coffee-ganoderma

  • بهروز صدرارحامی
  • مهر 20, 1399
  • 875 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!