تاثیر گانودرما بر لاغری

تاثیر گانودرما بر لاغری

برخی از مکمل های گیاهی معمولا به عنوان داروهای جایگزین برای کاهش وزن استفاده می شوند. قارچ گانودرما ، نمونه ای از چنین مکمل های گیاهی است. شما می توانید قارچ گانودرما را به صورت انواع نوشیدنی نظیر قهوه گانودرما و یا دمنوش گانودرما از فروشگاه های مواد غذایی سالم و ارگانیک تهیه نمایید. اگر می خواهید بدانید گانودرما چگونه به کاهش وزن شما کمک می کند؟ این مطلب را مطالعه کنید. در اینجا قصد داریم به بررسی تاثیر گانودرما بر لاغری بپردازیم.

در حوزه بهداشت و تناسب اندام ، متخصصان به ویژگی های مختلف قارچ گانودرما در کاهش وزن پی برده اند. به عنوان مثال ، افزایش متابولیسم بدن به وسیله مصرف این قارچ به طور قابل توجهی به افراد در کاهش وزن کمک می کند. چرا که پزشکان و کارشناسان تناسب اندام به طور یکسان اتفاق نظر دارند که متابولیسم بالا در سوزاندن چربی ها و کاهش وزن بسیار مهم است. قارچ ریشی یا همان گانودرما ، بدون ایجاد عوارض جانبی جبران ناپذیر ، متابولیسم بدن شما را افزایش می دهد و به این شکل به کاهش وزن ایمن و موثر کمک می کند. در ادامه در خصوص تاثیر گانودرما بر لاغری بیشتر توضیح خواهیم داد.

تاثیر گانودرما بر لاغری

فواید قارچ گانودرما زیاد است. تقویت سیستم ایمنی ، درمان اختلالات کبدی ، درمان بیماری های پوستی و همینطور درمان دیابت ، سرطان و مشکلات قلبی از جمله مزایای نوشیدن قهوه گانودرما است. با این حال در اینجا صرفا به تاثیر گانودرما بر لاغری می پردازیم.

در حال حاضر سبک زندگی مدرن موجب شده تا خیلی از افراد اضافه وزن پیدا کنند که این اصلا نشانه خوبی برای سلامتی نیست و منجر به افزایش چربی در بدن و در نتیجه بروز مشکلات قلبی عروقی در فرد می شود.

بنابراین می توان گفت چاقی و افزایش وزن یکی از چالش های مهم افراد در زندگی امروزی است. به همین خاطر خیلی ها به دنبال پیدا کردن یک راه آسان و البته بی ضرر برای کاهش وزن و رسیدن به وزن ایده آل خود هستند. یکی از این راه ها مصرف مکمل های کاملا گیاهی نظیر قارچ گانودرما است.

تاثیر گانودرما بر لاغری

تحقیقات علمی نشان می دهد اجزای تشکیل دهنده ی قارچ گانودرما دارای اثرات ضد چاقی هستند. در واقع قارچ گانودرما به طور غیر مستقیم در کاهش وزن شما تاثیر می گذارد. در ادامه به راه هایی که قارچ گانودرما می تواند در کاهش وزن شما موثر باشد اشاره می کنیم :

– افزایش متابولیسم بدن

قارچ سم زدا و تلخ گانودرما یکی از گیاهانی است که در کاهش وزن موثر است. گانودرما ( قارچ ریشی ) میزان متابولیسم شما را افزایش می دهد. با افزایش میزان سوخت و ساز بدن ، بدن شما انرژی بیشتری برای هضم موثر غذا مصرف می کند و برای تأمین این انرژی از کالری و رسوبات چربی بیشتری در بدن شما استفاده می کند. بنابراین این عملکرد به وضوح ، می تواند به شما در مدیریت وزن و لاغری کمک کند. قارچ گانودرکا همچنین به سم زدایی از کبد کمک کرده و به طور طبیعی فشار خون شما را پایین می آورد.

قهوه گانودرما بیز یکی از محصولات تهیه شده از قارچ گانودرما است که به دلیل تقویت سیستم متابولیسم در بدن ، بسیار موثر است. همین ویژگی گانودرما موجب کاهش چربی و همچنین کاهش فشار خون می شود که به سیستم ایمنی بدن کمک می کند و چربی اضافی را در بدن می سوزاند.

– پلی ساکاریدهای موثر در تقویت سیستم گوارشی

عصاره های ریشی غنی از ترکیباتی به نام تری ترپن ها و پلی ساکاریدها است که در جلوگیری از رشد کامل سلول های چربی در بدن موثر هستند. طبق تحقیقات صورت گرفته پلی ساکاریدهای موجود در مکمل های گانودرما می توانند به عنوان یک ماده سم زدای قوی در بدن شما عمل کنند. علاوه بر این ، پلی ساکاریدها باعث تقویت توانایی بهبودی طبیعی بدن می شوند و در عین حال با تقویت سیستم گوارشی به هضم غذا نیز کمک می کنند. یک سیستم گوارشی بهبود یافته ، دفع مواد زائد از بدن را به صورت کارآمدتر انجام می دهد و در نتیجه منجر به کاهش وزن می شود.

– کاهش التهاب و افزایش میزان “باکتری های خوب” در روده

بر اساس تحقیقات پزشکان رابطه ی اثبات شده ای بین باکتری های بد روده و چاقی وجود دارد. یکی از روش هایی که قارچ گانودرما باعث کاهش وزن بدن می شود ، کاهش التهاب و افزایش میزان “باکتری های خوب” در روده است. باکتری های روده در حال حاضر با اصطلاحاتی نظیر ” پروبیوتیک ” و ” پری بیوتیک ” شناخته می شود. تقویت باکتری خوب روده در بهبود عملکرد دستگاه هضم ما موثر است و همین امر به کاهش وزن بدن و کاهش رسوبات چربی بدن کمک می کند.

آیا نوشیدن قهوه گانودرما و یا دیگر مکمل های گانودرما برای لاغری کافی است ؟

امروزه ده ها مکمل کاهش وزن دیگر نیز در بازار وجود دارد. با این حال ، برخی ها عقیده دارند هیچ یک از آنها به اندازه قارچ گانودرما ایمن و موثر نیست. علاوه بر این ، مصرف کنندگان قارچ گانودرما اغلب هضم خوبی دارند و همین امر به لاغری و تناسب اندام آنها کمک می کند و کلسترول بد و رسوبات چربی را به حداقل می رساند. مصرف این قارچ همچنین به افراد کمک می کند تا چربی ها و سموم ناخواسته را به خوبی از بدن دفع کنند و در نتیجه به مصرف کننده بیش از هر زمان دیگری احساس سلامتی می دهد.

اما در نظر داشته باشید مصرف مکمل های گیاهی همچون گانودرما به تنهایی نمی تواند نتایج مورد نظر شما برای کاهش وزن را فراهم کند. بنابراین احتمالا پزشک یا متخصص تغذیه برای کمک به شما در رسیدن به این هدف ، تکنیک های اضافی دیگری مانند یک برنامه ورزشی یا یک برنامه غذایی سالم نیز پیشنهاد می دهد. همچنین اگر آلرژی خاصی به قارچ گانودرما دارید ، نباید مکمل های گانودرما را برای کاهش وزن انتخاب کنید.

مصرف قهوه گانودرما همراه با رژیم غذایی مناسب و ورزش کافی برای افرادی که دارای اضافه وزن و چاقی هستند معجزه می کند. مطمئناً ، اگر فقط به مکمل ها وابسته باشید ، تأثیرات آن کمتر نمایان می شود یا حتی ممکن است هیچ نتیجه ای نگیرید. بنابراین شما نمی توانید فقط به قارچ گانودرما برای لاغر کردن وابسته باشید ، تلاش بیشتر از طرف شما ضروری است. اطمینان حاصل کنید که سالم غذا می خورید و همینطور مرتباً ورزش می کنید تا تأثیر آن را به حداکثر برسانید.

  • بهروز صدرارحامی
  • مهر 29, 1399
  • 484 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!