قیمت قهوه گانودرما

قیمت قهوه گانودرما

قهوه گانودرما ، که گاهی اوقات قهوه قارچ نیز نامیده می شود ، این روزها در بین دوستداران قهوه بسیار محبوب شده است.  اگر شما هم یکی از این افراد علاقه مند به نوشیدن قهوه هستید و می خواهید در خصوص قهوه گانودرما بیشتر بدانید، پیشنهاد می کنیم این مطلب را دنبال کنید. شایان ذکر است با توجه به استقبال شما مشتریان عزیز از محصولات دکتر بیز در حال حاضر قیمت قهوه گانودرما در فروشگاه اینترنتی اریگانوم تخفیف خورده است، بنابراین همین الان برای ثبت سفارش این محصول اقدام کنید.

قیمت قهوه گانودرما

تحقیقات نشان می دهد که نوشیدن زیاد قهوه در طول روز ، قطعا برای سلامتی افراد مفید نیست. اما گفته می شود قهوه گانودرما قهوه ای سالم است. زیرا قارچ گانودرما به عنوان یکی از مواد تشکیل دهنده آن ، چیزی است که حدود 1000 سال به عنوان بخشی از داروهای گیاهی مورد استفاده قرار می گرفته است. بنابراین نوشیدن قهوه گانودرما می تواند مزایای سلامتی زیادی داشته باشد. به این ترتیب آیا وقت آن نرسیده که قهوه گانودرما را جایگزین قهوه معمولی کنید؟ اگر به قیمت قهوه گانودرما اهمیت می دهید پیشنهاد می کنیم حتما قیمت قهوه گانودرما را در سایت اریگانوم را بررسی کرده و فروش فوق العاده محصولات دکتر بیز را در این سایت از دست ندهید.

قهوه گانودرما از طریق ترکیب پودر قارچ های گانودرما و دانه های قهوه آسیاب شده به دست می آید. این ترکیب انحصاری باعث شده تا این قهوه از قهوه معمولی سالم تر باشد بدون اینکه بر روی مزه اصلی قهوه تاثیری گذاشته باشد. در واقع ، به دلیل افزودن قارچ گانودرما به قهوه، خواص قهوه تقویت یافته در حالی که هنوز هم فقط طعم قهوه معمولی را خواهید چشید.

بهترین مارک قهوه گانودرما

محصولات دکتر بیز ترکیبی از گانودرما اصل ، جینسینگ و قهوه است که مملو از آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی گیاهی مختلف است. در تهیه محصولات دکتر بیز از طعم دهنده های گوناگونی استفاده شده تا انواع قهوه نظیر قهوه لاته، موکا، سوپریوم و … به دست آید. برای آگاهی از قیمت قهوه گانودرما به بخش محصولات اریگانوم مراجعه کنید.

فواید گانودرما لوسیدم موجود در قهوه چیست؟

گانودرما در قرن های گذشته در فرهنگ شرقی بسیار ارزشمند بوده است. این قارچ پر از آنتی اکسیدان است. گونه های گیاهی همچون قارچ های خوراکی به طور کلی ، بهترین منبع ارزشمند برای آنتی اکسیدان ها در سراسر جهان هستند. آنتی اکسیدان ها در مبارزه با رادیکال های آزاد بدن انسان کمک می کنند. همانطور که می دانید رادیکال های آزاد به سلول ها آسیب رسانده و احتمال ابتلا به بیماری های خاص را افزایش می دهند. اما گانودرما آنقدر آنتی اکسیدان در خود دارد که می تواند به شدت از بیماری جلوگیری کند و همچنین سیستم ایمنی بدن فرد را به خوبی تقویت نماید.

علاوه بر این گانودرما میزان pH بدن را نیز به طور خودکار تنظیم می کند که این به شما در گرفتن انرژی و استقامت بیشتر ، افزایش هوشیاری و همچنین احساس سلامتی بیشتر در سراسر بدن کمک می کند. این قارچ ضد باکتری است و دارای خواص ضد باکتری فوق العاده است که می تواند در مبارزه با انواع عفونت ها در بدن کمک کند. به همین ترتیب ، آنتی ویروس نیز می باشد و با ویروس هایی نظیر آنفلوانزا مبارزه می کند. قهوه گانودرما با افزایش متابولیسم بدن برای لاغری نیز مفید می باشد.

مواد مغذی موجود در گانودرما از طریق افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن و همچنین از بین بردن سموم در بدن به مبارزه با سرطان کمک می کنند. همه این ها تنها بخشی از خواص این قارچ دارویی بی نظیر است. برای آشنایی با فواید هر یک از محصولات دکتر بیز می توانید به بخش وبلاگ اریگانوم مراجعه نمایید.

چه چیزی قهوه گانودرما را بسیار خاص می کند؟

قطعا یکی از برترین نوشیدنی های جهان قهوه است. تقریباً همه فرهنگ های جهان آن را می نوشند و آن را دوست دارند. بنابراین ، اضافه کردن  پودر گانودرما به قهوه یک روش عالی برای افزودن مزایای سلامتی دلچسب به این قهوه و افزایش محبوبیت آن است. خوشبختانه افزودن گانودرما به قهوه روی طعم اصلی قهوه تاثیری ندارد و قهوه و قارچ هر دو در این ترکیب عالی هستند. در نتیجه افرادی که به طعم اصیل قهوه تمایل دارند هم می توانند از قهوه گانودرما استفاده کنند. اگر هر روز به میزان مناسبی از قهوه گانودرما استفاده کنید ، زندگی سالم و متعادل تری خواهید داشت. بنابراین همین الان زمان خوبی برای امتحان کردن آن است! برای آگاهی از قیمت قهوه گانودرما روی قیمت محصولات دکتر بیز کلیک کنید.

قهوه گانودرما بعضاً به طرز مختلفی با انواع مزه های دلپذیر نظیر شکلات و کاکائو ترکیب می شود که این امر در اضافه کردن عطر و طعم فراوان به آن بسیار موثر است. یک نکته مهم دیگر در خصوص قهوه گانودرما کمتر بودن میزان کافئین در آن است. این بدان معناست که احساس عمومی خوبی از سلامتی شما را فراهم می کند ، بدون اینکه تمام شب بیدار بمانید و احساس استرس و اضطراب داشته باشید. به همین ترتیب ، اسید کمتری نسبت به اکثر قهوه ها دارد ، بنابراین اگر هر نوع مشکل روده ای یا گوارشی داشته باشید این قهوه برای شما بسیار عالی است.

عوارض جانبی احتمالی نوشیدن قهوه گانودرما

اگر از علاقه مندان به قهوه هستید و همچنین به سلامتی خود توجه دارید ، قهوه قارچ گانودرما گزینه ای عالی برای افزودن به رژیم غذایی روزمره است. چرا که این نوشیدنی  انرژی بدن را تقویت می کند ، سلامت بدن را ارتقا می دهد و در کل احساس سلامتی به شما می دهد. اما با این وجود نباید در مصرف قهوه گانودرما زیاده روی کنید.

مصرف گانودرما باید در دوزهای مناسب و زیر نظر پزشک یا کارشنان تغذیه باشد، البته اگر به طور کلی به قارچ یا قهوه حساسیت دارید نباید این محصولات را مصرف نمایید. چرا که به هر حال کافئین موجود در این محصولات نیز ممکن است شما را دچار بی خوابی کند و یا باعث شود قلب شما تندتر بزند. البته درست است که میزان کافئین قهوه گانودرما نسبت به قهوه معمولی کمتر است اما بدون کافئین نیست. همچنین اگر دچار بیماری خاصی هستید حتما قبل از مصرف این نوشیدنی بهتر است با یک پزشک متخصص مشورت نمایید.

  • بهروز صدرارحامی
  • دی 20, 1399
  • 337 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!