کاهش وزن با اوریگانوم

چگونه لاغر شویم و لاغر بمانیم

کاهش وزن با اوریگانوم

کاهش وزن با اوریگانوم، با شیوع روز افزون اضافه وزن و چاقی که بخش مهمی از آن به چگونگی شیوه زندگی ما بستگی دارد. چاقی به یک پدیده آزار دهنده در بین افراد جامعه تبدیل شده است. سوال اساسی  که در این میان ذهن بسیاری از این افراد را درگیر خود کرده است این است: ” چگونه لاغر شویم؟ “
کلیدهای اصلی کاهش وزن و تناسب اندام، سوزاندن چربی های اضافی جمع شده در اندامها و ساختن عضلات جدید است. به عنوان بافتی که بیشترین انرژی دریافتی را در بدن می سوزاند و مانع از تبدیل آن به چربی مازاد می شود.
عده بیشتری نتوانسته اند به این روش ها و رژیم های لاغری وفادار بمانند. و در میانه راه آنها را رها کرده اند. و وزن آنها به همراه عوارض جدید دوباره به نقطه اولیه خود بازگشته است.و یا حتی با بدتر شدن وضعیت چاقتر از پیش شده اند.
اولین قدم  تغییر نگاه و باوری است که  این افراد نسبت به کاهش وزن  دارند. رسیدن به این نکته که ” چگونه با روش های منطقی و درست و بر اساس اصول تایید شده ی علمی لاغر شویم و لاغر بمانیم ” از مهمترین مسائلی است که باید به ترجیح ذهنی این افراد تبدیل گردد.
تیم حرفه ای و مشاوران سایت اوریگانوم، قصد داریم در این مقاله به بررسی مشکلات اضافه وزن و راهکار های مبارزه با آن بپردازیم.

بهترین روش برای کاهش وزن با محصولات فوراور آمریکا

سی ناین شکلاتی
سی ناین شکلاتی

کاهش وزن با پکیج حرفه ای سی ناین

کاهش وزن و داشتن اندامی ایده آل از معیار های مهم افراد در زندگی است. همه افراد به دنبال راهی مناسب و اصولی برای کم کردن وزن هستند. تا بتوانند بدنی سالم و اندامی خوش فرم داشته باشند. آیا شما هم به دنبال راهی برای کاهش وزن هستید؟ با ما همراه باشید تا شما را با بهترین و اصولی ترین روش کاهش وزن آشنا کنیم.

فوراور ایران دارای دو پکیج بی نظیر و فوق العاده جهت کاهش وزن اصولی است. با استفاده از دو پکیج کلین ناین به صورت سی ناین ۹ روزه و سی ناین ۳۰ روزه می توانید علاوه بر رسیدن به اندام دلخواه و کاهش وزن اصولی، عضله سازی کرده و اندام های خود را تقویت نمایید. علاوه بر این ها این دو پکیج لاغری دو سم زدای قوی جهت افزایش ایمنی بدن و کاهش وزن سریع تر هستند. می توانید از آن ها به عنوان مکمل های بدنسازی گیاهی استفاده نمایید. دیگر از پودر های شیمیایی بدنسازی استفاده نکنید.

پکیج سی ناین در دو طعم شکلاتی و وانیلی موجود می باشد. با پکیج کلین ناین یک ماهه علاوه بر سم زدایی بدن می توانید در طول یک ماه و در کنار حداقل ورزش روزانه، بین ۵ تا ۸ کیلوگرم وزن کم کنید.

دفع سموم بدن با کلین ناین

یک برنامه ی رژیمی، زمانی به کاهش چربی و کربوهیدرات کمک می کند که نه تنها باعث کاهش وزن شود، بلکه قند خون، کلسترول و تری گلیسرید بدن را در سطح سالم نگه دارد. به همین دلیل سری محصولات کنترل وزن فوراور لیوینگ با کربوهیدرات پایین و عاری از هر گونه مواد مخدر و محرک های شیمیایی مانند کافئین، زنیکال،.. تولید شده است.

وزنی که از شما کم میشود در اصل سمومی هست که در بدن موجود بوده به همراه چربی های زاید، در واقع از حجم عضله ی شما به هیچ عنوان کم نمیشود. یعنی این کاهش وزن بسیار اصولی می باشد. از آنجایی که تمام کثیفی های جداره روده ها پاکسازی میشود. و پرزهای روده که نقش جذب مواد مغذی را دارند تمیز میشوند. بدن شما آماده برای جذب مواد مفید و مغذی شده. و اگر نیتتان افزایش وزن اصولی هست بعد از پک می توان با گرفتن محصولاتی از جمله:

تنظیم کننده های خانم ها یا اقایان (ویتولایزها)

مولتی ویتامین فوراور

عسل خالص فوراور

ژل رویال

پودر آلترا

به افزایش وزن سالم سرعت بخشید.

توجه کنید:

پک سی ناین تنها به عنوان پک کاهش وزن معرفی نمی شود.

پک سی ناین بر مبنای ٢ اصل طراحی شده:

١. سم زدایی بدن
٢. حفظ و تأمین مواد مورد نیاز بدن در عین کاهش دسترسی بدن به کربوهیدرات ها و چربی ها
به همین دلیل است که خیلی از مشتری ها با مصرف سی ناین فقط وزن کم نمی کنند بلکه خیلی از مشکلات دیگری که سال ها داشتند بهبود پیدا می کند (سم زدایی).

فوراور فیبر
فوراور فیبر

کاهش وزن با فوراور فیبر Forever Fiber

غذاهایی با فیبر، پروتئین و چربی های گیاهی هر چند پرکالری هستند. اما به دلیل احساس سیری بیشتر به کاهش وزن کمک می کنند. غذاهای حاوی فیبر و پروتئین به آرامی در بدن هضم می شوند. در نتیجه، برای مدت طولانی احساس گرسنگی نخواهید داشت.
با اضافه کردن بسته های مکمل فیبر به رژیم غذایی خود، چهار نوع فیبر در بدن شما تامین می شود. که پروبیوتیک نامیده می شود. هدف از تولید این محصول، تامین نیاز کلی بدن به ٥٠ گرم فیبر روزانه بدون نیاز به مواد دیگر است. این ترکیب شامل ٤ نوع فیبر است. این محصول را می توان به راحتی با ژل آلوئه ورا ترکیب نمود و یا بر روی غذا پاشید. حتی می توان آن را با آب ترکیب کرده و همه جا به همراه داشته باشید. اگر فیبر به همراه غذا مصرف شود، احساس سیر بودن به شما القا کرده و باعث کنترل اشتها و تناسب اندام شما می شود.
مکمل فوراور ترم
مکمل فوراور ترم

فوراور ترم (مکمل چربی سوز)

مکمل فوراور ترم 60 عددی یک مکمل چربی سوزی است. که در تمام این مدت همراه شماست. و باعث افزایش قابل توجه چربی سوزی می شود. فورِاوِر ترم، برای کمک به شتاب بخشیدن به تلاش‌های شما برای کاهش وزن طراحی شده‌ است. تا نتایج دلخواه و اندام مطلوب خود را زودتر مشاهده ‌کنید. و به اهدافتان در کاهش وزن برسید. این مکمل قدرتمند، با ترکیب منحصر به فردی از عصاره‌های گیاهی و مواد مغذی، می‌تواند به تقویت سوخت و ساز کمک کند و فعالیت شما را به حداکثر بهره‌وری برساند.

فورِاوِر ترم ترکیبی قوی از عصاره‌های گیاهی و مواد مغذی را فراهم می‌کند. تا به تامین انرژی و سوخت و ساز بدن کمک کند و از این طریق شما را در رسیدن به اهدافتان یاری می‌رساند.

مکمل گارسینیا پلاس
مکمل گارسینیا پلاس

فوراور گارسینیا پلاس (مکمل کاهش اشتها)

ماده اصلی تشکیل دهنده این مکمل، عصاره ای طبیعی است که از میوه درختی در جنوب آسیا به نام گارسینیای کامبوج به دست می آید. گارسینیا کامبوجیا یک گیاه گرمسیری است و نام دیگر آن تمبر هندی مالابار می باشد. پوست این میوه خشک شده و سپس برای تولید محصولی مورد استفاده قرار می گیرد که بسیار شبیه مواد مغذی در پرتقال و سایر مرکبات است. از عصاره این میوه در مکمل های لاغری ارگانیک استفاده می شود.

کاری که گارسینیا فوراور می کند آن است که مانع عملکرد آنزیم های می شود. که این کالری ها را به چربی تبدیل می کنند. در نتیجه، بدن چربی های ذخیره شده موجود را می سوزاند. و بدین طریق، وزن بدن کم می شود. وقتی که نشاسته یا گلیکوژن کافی در کبد تولید و ذخیره گردید. پیامی به مغز ارسال می شود. دال بر این که بدن به اندازه کافی غذا دریافت کرده است. این عمل «رفلکس سیری» نام دارد که اشتها را سرکوب نموده و میل به غذای بیشتر را از بین می برد.

لایت اولترا
لایت اولترا

مکمل فوراور لایت اولترا

مکمل غذایی اولترا لایت آمینوتئین فوراور، حاوی پروتئین عصاره سویا، فیبر گیاهی و دارای تمام اسید آمینه های ضروری برای کاهش وزن بدون نیاز به رژیم غذایی برای تعادل اندام است. این محصول در دو طعم شکلاتی و وانیلی می باشد. این مکمل دارای ماده آمینوتئین (Aminotein) و پروتئین انحصاری پرتئاز آمینوژن، کامل ترین افزودنی برای سبک سالم برای رژیم افزایش، کاهش وزن و سطح انرژی ورزشکاران و همه ی افراد نیازمند به مواد مغذی، اسید آمینه. فیبر غذایی و پروتئین دارند. فوراور لایت اولترا دارای آمینوتئین، تفکر و فناوری های جدید را در هم می آمیزد تا به شما در حفظ رژیم و سبک زندگی سالم کمک کند. در واقع این محصول به شما کمک می کند تا از رژیم های مضر فاصله گرفته و یک رژیم سالم داشته باشید.

 

کاهش وزن با محصولات نیوشا

دمنوش نیوشا

در بین برندهای دمنوش های مختلفی که وجود دارد یکی از مشهورترین و معروفترین برندهای دمنوش مربوط به دمنوش نیوشا است. دمنوش نیوشا به دلیل کیفیت تولید و رعایت استانداردها و طعم خاص و ویژه‌ای که دارد به یکی از محبوب‌ترین دمنوش ها تبدیل شده است. و هر روز نیز تعداد زیادی از مردم به دنبال محل فروش دمنوش های نیوشا هستند. تا به بتوانند با استفاده از این محصول هم لذت عالی یک دمنوش را تجربه کنند و هم این که از فواید بی شمار آن نیز بهره ببرند.

آیا دمنوش لاغری نیوشا باعث کاهش وزن می شود؟

دمنوش لاغری یکی از موثر ترین نوشیدنی ها و دمنوش هاییست که می توانید از آن در جهت لاغری و رسیدن به وزن و اندام مورد نظرتان بهره ببرید. با پیشرفت سریع تکنولوژی و استفاده از ماشین ها دستگاه های مختلف برای انجام کارهای روزمره ای که پیش از آن کاملا به صورت یدی انجام می شدند. افراد با انواع مشکلات افزایش وزن و عدم تناسب رو به رو شده اند. همچنین افزایش مشاغل کارمندی و نشستن بیش از حد پشت میز و نداشتن تحرک هم مزید بر علت شده است تا افراد برای لاغری و تناسب اندام به استفاده از قرص شیمیایی و دمنوش لاغری روی بیاورند.

کاربرد های متنوع دمنوش لاغری

دمنوش لاغری بسته به نوع گیاهی که در آن به کار رفته است. تاثیرات مختلفی را بر بدن شما و سوخت و ساز آن می گذارد. برای مثال بعضی از دمنوش ها باعث کاهش اشتها در فرد می شوند. و فرد در هر وعده ی غذایی برای سیر شدن به کالری و مواد غذایی کمتری نیاز دارد. بعضی از دمنوش ها باعث افزایش متابولیسم و سوخت و ساز بدن می شوند و از این طریق چربی های اضافی موجود در بدن شما را کاهش می دهند. دسته ی دیگر دمنوش لاغری به شما کمک می کند تا در طول روز ریزه خواری های شما که یکی از دلایل مهم چاقی است، کمتر شود.

مواردی که در بالا به آن ها اشاره شد تنها بخشی از کاربرد های متنوع دمنوش لاغری است. با مصرف روزانه و مداوم چند فنجان از دمنوش لاغری نیوشا، علاوه بر اینکه بدون رژیم های سنگین و استفاده از قرص های شیمیایی خطرناک به وزن و اندام ایده آل خود می رسید. خطر مبتلا شدن به بسیاری از بیماری ها مانند قند خون، بیماری های قلبی و بیماری های کبدی را کاهش می دهید و سلامتی خود را تضمین می کنید.

ویژگی های دمنوش لاغری نیوشا

استفاده از دمنوش لاغری به طور قطع به شما کمک می کند تا به وزن ایده آل خود برسید. اما این را نیز به خاطر داشته باشید که استفاده ی بیش از حد از این دمنوش ها می تواند به سلامت بدن شما آسیب بزند. بنابراین بهتر است برای لاغری از پک های لاغری نیوشا که توسط کارشناسان لاغری و تغذیه مهیا شده اند استفاده کنید. و یا با گرفتن مشاوره ی تخصصی، دمنوش لاغری مناسب خود را خریداری کنید.
پکیج های لاغری نیوشااز قرار گرفتن چندین دمنوش در کنار هم تشکیل می شوند. که با تغییر متابولیسم بدن باعث چربی سوزی و کاهش وزن می شوند. همچنین این پکیج ها شامل دوره های 20 روزه، 40 روزه و 60 روزه می باشند. پس از یک دوره مصرف هر کدام از این پکیج ها، برای کاهش بیشتر وزن می توانید پکیج خود را مجددا خریداری کرده. یا با گرفتن مشاوره ی رایگان از پکیج جدیدی استفاده کنید. کاهش وزنی که توسط دمنوش لاغری نیوشا به دست می آید برگشت پذیر نیست. و با رعایت یک سری از نکات کلی تغذیه می توانید به راحتی در وزن جدیدتان باقی بمانید.
در ادامه به توضیح خواص چند مورد محصولات لاغری نیوشا می پردازیم:

لیست دمنوش های لاغری نیوشا

چای سبز گزنه و برگ زیتون
چای سبز گزنه و برگ زیتون

دمنوش مخلوط چای سبز گزنه و برگ زیتون نیوشا

یکی از دمنوش های نیوشا، ترگیی از چای سبز گزنه و برگ زیتون است. هر کدام از این مواد گیاهی به کار رفته به تنهایی دارای خواص فراوانی هستند. که ترکیب آن‌ها موجب می‌شود که خواص بسیاری زیادی داشته باشند. و شما در واقغ با خرید این دمنوش از فروشگاه دمنوش های نیوشا با یک تیر چند نشان را خواهید زد. از مهم‌ترین فواید این ترکیب دمنوشی می‌توان به پیشگیری از بیماری‌های قلبی و عروقی و همچنین جلوگیری از پوکی استخوان اشاره داشت.

چای سبز و زوفا
چای سبز و زوفا

دمنوش مخلوط چای سبز و زوفا کیسه ای نیوشا

این دمنوش نیز یکی از بهترین دمنوش های برند نیوشا می‌باشد. که اساس آن بر چای سبز است و در صورتی که این دمنوش را انتخاب کنید حتماً به مشتری قطعی و دائمی این دمنوش تبدیل خواهید شد. چرا که طعم و عطر آن بسیار شگفت انگیز است. در ترکیب این دمنوش از ترکیب چای سبز و گیاه زوفا بهره گرفته شده است و علاوه بر این که خاصیت آنتی اکسیدانی دارد و موجب تقویت سیستم ایمنی می‌شود، دردرمان کم خونی، افسردگی و مشکلات تنفسی نیز مفید عمل می‌کند.

چای سبز و جنسینگ و عسل
چای سبز و جنسینگ و عسل

دمنوش مخلوط چای سبز و جنسینگ و عسل کیسه ای نیوشا

دمنوش جنسینگ و عسل نیوشا نیز یکی از محبوبترین دمنوش های برند نیوشا است. که از طریق فروشگاه دمنوش های نیوشا قابل تهیه و دسترسی است. همان طور که مشخص است در ترکیب این دمنوش چای سبز، جنسینگ و عسل بکار گرفته شده است. هر کدام از این مواد به کار رفته شده از خواص کم نظیری برخوردار هستند. که در نهایت موجب ارتقا سلامت و بهبود سیستم ایمنی خواهند شد.

از مهم‌ترین خواص چای سبز این است که نقش اساسی در کاهش وزن و لاغری دارد و جینسینگ که از دیرباز در طب سنتی مورد استفاده بوده است. و در کشور چین در حال حاضر نیز به عنوان گیاه دارویی مورد استفاده قرار می‌گیرد. نقش موثری در تنظیم ضربان قلب، تعادل فشار خون، کاهش خستگی دارد. در مورد خواصل عسل هم نیز نیاز به ذکر مطالب خاصی نیست. چرا که برای درمان بسیاری از بیماری‌ها از جمله زخم دستگاه گوارشی بسیار مفید است.

چای سبز و آلوورا عسل
چای سبز و آلوورا عسل

دمنوش مخلوط چای سبز و آلوورا و عسل کیسه ای نیوشا

اگر به فروشگاه دمنوش های نیوشا سری زدید حتماً از ترکیب دمنوش آلوورا و عسل نیوشا نیز غافل نشوید. در ترکیب این دمنوش گیاهی که بر پایه چای سبز است از آلوورا و همچنین عسل استفاده شده است. از مهم‌ترین ویژگی آلوورا این است که سوخت و ساز بدن را افرایش می‌دهد. و با این عملکرد موجب می‌شود که شما در طول روز تعداد کالری بیشتری را بسوزانید. و از تجمع چربی‌ها جلوگیری خواهد شد. علاوه بر این با مصرف این دمنوش ترکیبی سیستم ایمنی بدن شما بصورت قابل توجهی افزایش خواهد یافت. از مهم‌ترین کاربردهای این دمنوش این است که مصرف آن در زمان کاهش وزن از شل شدن پوست جلوگیری خواهد کرد.

چای سیاه و زعفران
چای سیاه و زعفران

مخلوط چای سیاه و زعفران کیسه ای نیوشا

دمنوش زعفرانی نیوشا نیز از جمله دمنوش های محبوب برند نیوشا است که در ترکیب آن از چای سیاه و زعفران استفاده شده است. ویژگی چای سیاه بکار رفته شده در ترکیب این دمنوش این است که موجب افزایش اشتها می‌شود. و در نتیجه مصرف آن برای کسانی که دچار لاغری هستند بسیار مناسب می‌باشد. ویژگی زعفران نیز این است که موجب جلوگیری از نفخ معده می‌شود و ترشحات اسیدی را نیز کاهش می‌دهد.

کاهش وزن با محصولات دکتر بیز

برند دکتر بیز محصولات اورگانیک و طبیعی برای درمان چاقی ارائه کرده. با مصرف پکیج لاغری محصولات دکتر بیز میتوان به وزن دلخواه خود رسید. محصولات لاغری دکتر بیز شامل: قهوه سوپریم، دمنوش لاغری، سبوس برنج، سیر سیاه

کاهش وزن با قهوه سوپریم
کاهش وزن با قهوه سوپریم

قهوه سوپریم:

قهوه سوپریم دکتر بیز یکی از بی نظیرترین و پرخواص ترین محصولات مربوط به قارچ گانودرما می باشد که یکی از خواص آن کاهش وزن می باشد. قهوه سوپریم دکتر بیز ترکیبات بسیار معجزه انگیزی را دارد و همین امر سبب شده است تا بسیاری از بیماری ها را بتوان با این قهوه درمان کرد. این قهوه شامل قارچ گانودرما و جینسینگ می باشد.

قارچ گانودرما می‌تواند به طور چشمگیری سوخت و ساز بدن را افزایش دهد و باعث شود تا بدن شما کالری بیشتری دفع کند. همچنین این افزایش سوخت و ساز به شما کمک می کند چنانچه از فعالیت های ترکیبی برای کاهش وزن استفاده می کنید اثربخشی آنها بیشتر شود. به عنوان مثال چنانچه برای کاهش وزن و لاغری اقدام انجام ورزش های منظم و همچنین به کار گرفتن یک رژیم غذایی مناسب را دارید با استفاده از قارچ گانودرما تاثیر این فعالیت ها چندین برابر می شود.

از مهمترین ترکیبات موجود در قهوه فوری سوپریم عصاره جنسینگ می باشد. همانطور که می دانید جنسینگ با افزایش سوخت و ساز بدن و کمک به چربی سوزی می تواند یک کاهنده وزن بسیار موثر برای بدن به شمار می رود. آنتی اکسیدان های موجود در جینسینگ می تواند ایمنی بدن شما را تا حد زیادی تقویت کنند. و همچنین استفاده از قهوه فوری سوپریم نیم ساعت پیش از هر وعده غذایی سبب می شود تا شما احساس سیری کاذب کنید. و با افزایش سوخت و ساز بدن و کاهش کالری ورودی به بدنتان بتواند مقدمات کاهش وزن را برای خود فراهم کنید.

کاهش وزن با دمنوش لاغری
کاهش وزن با دمنوش لاغری

دمنوش لاغری دکتر بیز:

دمنوش لاغری دکتر بیز را می توان یکی از دمنوش های پرخاصیت و محبوب دانست. دمنوش دکتر بیز خواص خارق العاده ای داشته و می تواند در کمترین زمان ممکن تاثیر خود را اعمال نماید. این دمنوش حاوی انواع کربوهیدرات ها و پروتئین ها بوده و میتواند کمبود هایتان را جبران نماید. این دمنوش کاملا گیاهی بوده و می توانید به مقدار مورد نیاز از آن استفاده نمایید.

لازم به ذکر است که یک ساعت قبل از میل نمودن وعده غذایی می توانید از این دمنوش استفاده نمایید. دمنوش دکتر بیز سبب کاهش اشتها شده و می تواند چربی های اضافی بدن را از بین ببرد. بانوان باردار قبل از مصرف دمنوش بهتر است از یک دکتر مشورت نمایید. لازم به ذکر است که دمنوش دکتر بیز مجوز رسمی داشته و کاملا بهداشتی می باشد.

با دارا بودن گیاهان کاملا ارگانیک ، اکسید کننده چربی بوده ، و موجب افزایش اثر فعالیت آنتی اکسیدانت پلاسما می گردد. و همچنین به کاهش کلسترول در بدن کمک می کند پلی فنول های موجود در این دمنوش باعث می شوند که این اثر مانع از گسترش عوامل ایجاد کننده بیماری های قلبی و عروقی شده و موجب مهار اکسیداسیون و تصلب شرائین می گردد. از سوی دیگر پلی فنول های موجود در این ترکیب دارای نوعی اثر شاخص ضد ویروس مرتبط با التهاب ویروسی دستگاه گوارش است. که موجب مهار رشد باکتری های موجب اسهال می گردد. این فرمولاسیون سرشار از فلاونوئیدها بوده که دارای اثرات محافظت کننده کبدی است. ترکیبات بکار گرفته شده و در دمنوش دکتر بیز موجب کاهش غلظت گلوکز پلاسما و فروکتوزامین در افراد مبتلا به بیماری دیابت نوع 2 می گردد.

کاهش وزن با سبوس برنج
کاهش وزن با سبوس برنج

سبوس برنج دکتر بیز:

خواص سبوس برنج بیشتر از خود برنج می باشد البته منظور سبوس دوم برنج یا سبوس برنج قهوه ای هست ، در کل غلاتی که سبوس دارند و سبوس از آنها جدا میشود بخشی از ویتامین ها و پروتئین های مهم خود را از دست می دهند. فیبر موجود در این محصول سبب می شود تا شما احساس سیری کاذب کنید.

به طوری که با وجود مقادیر بالای فیبر موجود در سبوس برنج استفاده از این محصول منجر به کاهش اشتها و جلوگیری از پرخوری می شود. در نتیجه سبوس برنج قهوه ای برای لاغری می تواند بسیار مناسب باشد. همچنین از آنجایی که این محصول در درمان یبوست موثر است و یبوست خود نیز یکی از عوامل چاقی به حساب می‌آید. پس طبیعتا سبوس برنج دکتر بیز و لاغری رابطه ای مستقیم دارند. حال با وجود اینکه استفاده از رژیم غذایی سبوس برنج و مصرف این محصول به همراه نوشیدنی ها یا برنج کمک می کند تا یکی از سالم ترین و اساسی ترین رژیم های غذایی را داشته باشید. پس پیشنهاد می شود این سبوس را با کالری کمی که دارد حتما در رژیم غذایی خود اضافه نمایید. سبوس برنج گانودرما به سلامت و مراقبت از پوست در هنگام استفاده از رژیم غذایی کمک کند.

کاهش وزن با سیر سیاه
کاهش وزن با سیر سیاه

سیر سیاه:

تاثیر سیر سیاه بر لاغری یکی از شگفت انگیزترین و پرطرفدارترین دلایل ایجاد محبوبیت این خوراکی در جمعیت مصرف کنندگان، به ویژه بانوان بوده. پژوهشگران به این نتیجه رسیده اند که خوردن سیر سیاه باعث کاهش وزن، کاهش چربی شکم می شود. مصرف سیر سیاه باعث تنظیم سوخت و ساز چربی و در نتیجه لاغری می شود.

سیر سیاه دکتر بیز قدرت چربی سوزی بسیار بالایی دارد. سیر سیاه با افزایش متابولیسم بدن سبب خروج بیشتر کالری از بدن شده که این هم می‌تواند به تناسب اندام و لاغری کمک بسیاری بکند.

سیر بدون اضافه کردن کوچک ترین کالری،

کمک می‌کند تا برای طولانی مدت احساس سیری کنید. همچنین سبب تقویت انرژیتان می‌شود و کالری‌های اضافی را می‌سوزاند. بنابراین مصرف آن برای ورزش و تناسب اندام هم مفید است. مصرف مرتب سیر سبب افزایش کلی سوخت و ساز و تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود.
برای مشاوره و خرید با ما همراه باشید.
  • بهروز صدرارحامی
  • تیر 15, 1400
  • 365 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!