مکمل های غذایی فوراور

چرا باید از مکمل های غذایی فوراور استفاده کنیم؟

مکمل‌ غذایی چیست؟

مکمل ها موادی هستند که برای افزایش مواد مغذی موجود در رژیم غذایی و یا کاهش مشکلات سلامت مورد استفاده قرار می گیرند. مکمل های غذایی در شکل های کپسول، قرص، پودر، ژل، عصاره یا مایعات در بازار هستند.

این مکمل ها باید دارای ویتامین ها، مواد معدنی، فیبر، آمینو اسید ها، گیاهان یا آنزیم ها باشند.

نقش مکمل های طبیعی در سبد غذایی و سلامت جسم و روان چیست؟

عده ای از افراد این گونه تصور می کنند که مکمل غذایی فقط در زمانی که بدن با کمبودی مواجه می شود می بایست مورد استفاده قرار گیرد. این تفکر کاملا اشتباه است. غذای مصرفی ما همه ی نیاز بدن به مواد مغذی را پاسخگو نیستند.بنابراین بعضی از غذا هایی که ما روزانه می خوریم از لحاظ داشتن مواد مغذی فقیر هستند یعنی میزانی که باید به بدن ما برسد در آن ها نیست. از این رو توصیه می شود از مکمل غذایی استفاده شود. چرا که این مکمل ها میزان لازم از مواد مغذی و املاح را دارا بوده و کمبود ها را در بدن ما جبران خواهند کرد.

به طور عادی بدن ما باید تمام مواد مغذی موردنیازش را از رژیم غذایی مناسب دریافت کند. اما اگر نتوانستید نیازش را برطرف کنید چکار باید کرد؟ مثلا به خاطر بیماری که دارید نباید گوشت مصرف کنید یا این‌که نیاز شدیدی به ویتامین C دارید، در اینجاست که پای مکمل‌های غذایی یا Dietary Supplement به میان می‌آید. آن‌ها کمک‌تان می‌کنند که نیاز بدن را به شیوه‌ای درست و کم‌ ضرر تامین کنید.

چرا باید از مکمل‌های غذایی استفاده کنیم؟

گستردگی مکمل‌های غذایی و محبوبیت‌شان آنقدر بالاست که حتی مردم معمولی هم از قدرت‌شان آگاهند و در موقعیت‌های مختلفی مثل ضعف و بیحالی یا تقویت حافظه به سراغشان می‌روند. از طرف دیگر ممکن است هرکدام از ما به خاطر قرارگیری در موقعیت‌های استرس‌زا، ناراحت‌کننده یا هر بیماری با کمبود ویتامین در بدن‌مان مواجه شویم. اینجاست که پزشکان با تجویز مکمل‌های غذایی به ما کمک می‌کنند که البته ترجیح اولیه‌شان مکمل‌های طبیعی است.

تا یادمان نرفته باید به نقش مکمل‌های غذایی در شکل‌گیری سبد غذایی هر خانواده هم اشاره کنیم. WFP یا برنامه‌ی جهانی غذا در وب‌سایت رسمی‌اش اعلام کرده که Food Basket یا همان سبد غذایی خانوارها بسته به محیط جغرافیایی، رژیم غذایی اعضای خانواده، تغییرات آب و هوایی، رژیم غذایی محلی و بیماری‌های مخصوص هر خانواده فرق دارد. با این حال باید در هر سبد غذایی مجموعه‌ای از ویتامین‌ها و اسیدآمینه‌های مهم و اساسی وجود داشته باشد تا سلامتی اعضای خانواده تامین شود. اما چنانچه هر فردی به دلایل مختلفی مثل بیماری یا رژیم غذایی محدودی از دریافت ویتامین‌ها باز بماند، باید از مکمل‌های غذایی استفاده کند.

 

چرا باید از مکمل های غذایی فوراور استفاده کنیم؟

وزارت بهداشت آمریکا ساده‌ترین و کامل‌ترین تعریف را از مکمل غذایی دارد. این وزارت می‌گوید که مکمل باید بخشی از رژیم غذایی باشد و به تنهایی به عنوان غذای اصلی فرد استفاده نشود. از طرف دیگر یک یا چند ماده‌ی مغذی مثل ویتامین، گیاهان دارویی، عصاره یا اسیدهای آمینه داشته باشد که مصرف‌شان خوراکی باشند و حتما برچسب مکمل غذایی روی محصول باشد.
FDA (سازمان غذا و داروی آمریکا) هم ۳ ویژگی دیگر برای مکمل غذایی ذکر می‌کند که شامل کیفیت بالای تولید، نداشتن ناخالصی و توضیح شفاف محصول است. بنابراین می بایست از مکمل های غذایی به عنوان نیاز روزانه ی بدن به عنوان یک وعده استفاده نمود. همان طور که می گویند پیشگیری بهتر از درمان است. پس تا در اثر کمبود مواد مغذی بیمار نشده ایم مکمل غذایی را بخشی از خورد و خوراک روزانه ی خود قرار دهیم.

کمپانی فوراور لیوینگ سال هاست که در تهیه و ساخت مکمل های غذایی فعالیت داشته و بهترین و با کیفیت ترین مکمل ها را تولید می کند. مکمل های غذایی فوراور کاملا گیاهی و طبیعی می باشند و ترکیبی از گیاه هزار درمان آلوئه ورا هستند. این مکمل ها فاقد هر گونه ماده ی افزودنی و شیمیایی هستند و سلامتی را به شما هدیه خواهند کرد.

 

دسته بندی ای از محصولات مکمل های غذایی فوراور لیوینگ، که بدون هیچ گونه مواد صنعتی، تنها با استفاده از شناسایی و بررسی قدرتمند ترین گیاهان مفید و تاثیر گذار بر روی بدن انسان، در سطح جهان توانسته محصولاتی خالص و موثر را تولید و برای ارتقای کیفیت زندگی هر فرد و افزایش سلامت عمومی جوامع جهانی بصورت هدفمند و مداوم گام های مثبت و شایسته ای بردارد.

مکمل های غذایی forever که ویتامین طبیعی و برگرفته از گیاهان دارویی، و فاقد مواد شیمیایی هستند راهی بسوی سلامتی و داشتن احساس خوب است.دسته بندی ای از مکمل های غذایی فوراور لیوینگ، که بدون هیچ گونه مواد صنعتی تولید شده اند با استفاده از شناسایی و بررسی قدرتمند ترین گیاهان مفید و تاثیر گذار بر روی بدن انسان ، محصولاتی خالص و موثر  برای ارتقای کیفیت زندگی هر فرد و افزایش سلامت عمومی جوامع هستند هر ویتامین با  هدفی معین و خاص تولید شده و کمبود یا نیازی حیاتی در بدن را تامین می کند. مکمل های غذایی forever  ویتامین ها و مواد معدنی های 100% طبیعی 100% ارگانیک.

تفاوت محصولات ارگانیک و طبیعی:
نکته ای که نباید فراموش کنید این است که ارگانیک و طبیعی به یک معنا نیستند؛

محصولات طبیعی ممکن است دارای برچسب کاملا طبیعی، صد درصد طبیعی و بدون هورمون باشند به این معنی که در تولید آن ها از هیچ رنگ مصنوعی، طعم دهنده و یا نگهدارنده ای استفاده نشده است.

اما محصولات ارگانیک، دارای یک برچسب ارگانیک هستند به این معنی که در تولید آن ها از هیچ گونه کود شیمیایی، آفت کش، سموم، آنتی بیوتیک، هورمون و دستکاری ژنتیکی استفاده نشده است.

چه کسانی بیشتر به مکمل های غذایی نیاز دارند؟

-زنان باردار

-مادران شیرده

-گیاه‌خوران سفت و سخت

-افرادی که بدن آنها برخی مواد غذایی را نمی‌تواند تحمل کنند یا به آنها آلرژی دارند.

-افراد مسن

-کسانی که با بیماری‌های کلیوی، قلبی و عروقی، استخوانی و سرطانی دست و پنجه نرم می‌کنند.

آیا مکمل‌های غذایی ضرر دارند؟

بگذارید صادقانه و بی‌پرده بگوییم که فکر نکنید چون مکمل‌ها بی‌آزارند و برای سلامتی ما هستند، پس ضرری هم ندارند. عکس این قضیه کاملا اثبات شده. مثلا مصرف بیش از حد مولتی‌ویتامین یا ویتامین D ممکن است باعث مسمومیت شما شود. برای همین توصیه می‌کنیم که قبل از خرید مکمل‌های غذایی چند سوال زیر را از خودتان و پزشکتان بپرسید تا خیال‌تان راحت شود. این سوال‌ها را FDA تنظیم کرده و پاسخ‌شان به شما در انتخاب مکمل‌ها کمک می‌کنند:

-استفاده از این مکمل‌های غذایی چه خوبی‌هایی برای سلامتی من دارد؟

-آیا مصرف این مکمل‌ها ریسک دارند و به سلامتی من آسیب می‌زنند؟

-مقدار مصرف (دُز) مجاز مکمل‌ها چقدر است؟

-برای چه مدت و چقدر باید از مکمل‌ها استفاده کنم؟

مکمل های غذایی فور اورلیوینگ:

-فوراور آی ویژن (مکمل جدید بینایی)

فوراور ایموبلند تقویت سیستم ایمنی بدن 60 عددی

مکمل آبتاکر فوراور 100 عددی

جین چیا فوراور 100 عددی

فوراور نیچر مین (مواد معدنی) 180 عددی

فوراور بی ١٢ پلاس (ویتامین بی۱۲ و فولیک اسید) 60 عددی

فوراور جینکو پلاس (تقویت مغز و حافظه) 60 عددی

فوراور لیسیوم پلاس (حاوی عصاره شیرین بیان)

فوراور فیلدز آو گرینز (مکمل سبزیجات) 80 عددی

فوراور اکتیو اچ آ (مکمل پوست و مفاصل) 60 عددی

فوراور ویژن (مکمل بینایی) 60 عددی

فوراور مولتی-ماکا (تقویت قوای جنسی و تناسب اندام) فوراور 60 عددی

فوراور کلسیم-دی 90 عددی

ویتولایز بانوان (مکمل ضروری بانوان) 120 عددی

ویتولایز آقایان مکمل تقویت قوای جنسی مردان 60 عددی

فوراور کیدز (مولتی ویتامین جویدنی کودکان) 120 عددی

فوراور کاردیو هلث (مکمل سلامت قلب با کو آنزیم کیو ۱۰)

مکمل آرجی پلاس فوراور

فوراور فیبر Forever Fiber

مکمل دیلی فوراور 60 عددی

فوراور آرکتیک سى (امگا 3 و امگا 6 و امگا 9) 120 عددی

فوراور اکتیو پروبیوتیک 30 عددی

مکمل غذایی فوراور موو 90 عددی

 

  • بهروز صدرارحامی
  • مرداد 8, 1400
  • 419 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!