گانودرما در بدن شما چه می کند؟

گانودرما در بدن شما چه می کند؟

اگرچه این روزها فناوری زندگی را سریع و آسان تر کرده است، اما بسیاری از مردم در حال حاضر به مصرف مواد غذایی طبیعی و روش های سنتی برای افزایش سلامتی خود روی آورده اند. یکی از طبیعی ترین روش های افزایش ایمنی و سلامتی بدن مصرف انواع محصولات حاوی عصاره قارچ گانودرما ، نظیر قهوه گانودرما ، چای گانودرما و محصولات مشابه دیگر است. چینی ها سال ها است که در طب سنتی خود از این گیاه معجزه آسا به عنوان جایگزینی برای داروهای شیمیایی استفاده می کنند. البته گانودرما جایگزینی برای درمان فعلی شما نیست و تنها به عنوان یک درمان کمکی باعث بهبود و تقویت سیستم ایمنی بدن شما می شود و در نتیجه به بدن شما کمک می کند تا سموم خود را آسان تر از بین برده و زودتر بهبود یابد. اما گانودرما در بدن شما چه می کند؟

گانودرما در واقع یک قارچ دارویی ارزشمند است که به دلیل خواص دارویی زیادی که دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است و به غیر از خواص منحصر به فرد خود در تقویت و بهبود سیستم ایمنی بدن ، باعث افزایش طول عمر شما نیز می شود. این گیاه خارق العاده علاوه بر خاصیت ضد اکسیدانی ، به عنوان ضد ویروس و ضد قارچ نیز عمل می کند. بنابراین مصرف گانودرما به شدت برای کسانی که از فشار خون بالا ، دیابت ، اختلالات قلبی و مشکلات کلیوی رنج می برند و همینطور کسانی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند مفید است. برای اطلاع از قیمت قهوه گانودرما و خرید قهوه گانودرما پیشنهاد می کنیم به بخش محصولات این فروشگاه سر بزنید.

مشخصات تغذیه ای قارچ گانودرما چیست؟

قارچ های گانودرما از ترکیبات فعال زیستی مختلفی از جمله ترپنوئیدها ، استروئیدها ، فنل ها ، نوکلئوتیدها ، گلیکوپروتئین ها و پلی ساکاریدها تشکیل شده اند. آنها به ویژه سرشار از لیزین و لوسین ، دو اسید آمینه ضروری هستند. همچنین این قارچ به میزان قابل توجهی از نظر اسیدهای چرب اشباع نشده یا غیر اشباع غنی است. علاوه بر این ، حدود 28٪ گانودرما را کربوهیدرات ، 5٪ چربی خام ، 59٪ فیبر خام و 8٪ پروتئین خام تشکیل می دهد. به این ترتیب این قارچ سرشار از مواد مغذی قدرتمند است که درصورت مصرف دوز مناسب آن در روز می تواند به افزایش سلامتی افراد کمک نماید.

گانودرما در بدن شما چه می کند؟ بررسی ترکیبات دارویی فعال در گانودرما

قهوه گانودرما بیش از 250 ترکیب دارویی فعال دارد که در اینجا طبق اطلاعات مندرج در این لینک به 5 مورد برجسته آن اشاره خواهیم کرد:

  • آدنوزین:

1) با بهبود غدد فوق کلیوی ، به حفظ تعادل غدد درون ریز کمک می کند.

2) متابولیسم را تنظیم می کند و در نتیجه باعث ایجاد احساس جوانی و انرژی می شود.

3) سطح کلسترول را در خون و همچنین میزان چربی آزاد را کاهش می دهد.

  • پلی ساکاریدها:

1) به تقویت غشای سلول کمک می کند.

2) به افزایش ظرفیت حمل اکسیژن سلول های قرمز خون کمک می کند.

3) توانایی بهبودی طبیعی بدن را تقویت کنید.

4) به عملکردهای پانکراس کمک می کند و سطح قند خون را کاهش می دهد.

5) به پاکسازی رسوبات سمی از بدن کمک می کند.

  • عصاره گانودریک:

1) توانایی غلبه بر بیماری های پوستی را دارد.

2) می تواند به صورت خارجی نیز بر روی پوست برای برخی از بیماری های پوستی اعمال شود.

3) به بهبود زخم های دهان و زخم های خارجی کمک می کند.

4) بافت های بدن را جوان می کند.

  • تری ترپنوئیدها:

1) به جلوگیری از آلرژی ناشی از آنتی ژن ها کمک می کند.

2) سیستم هضم را تقویت می کند.

3) هسته سلول های بدن را فعال می کند.

4) به کاهش کلسترول و چربی های خنثی در بدن کمک می کند.

  • ژرمانیوم ارگانیک

1) به افزایش میزان اکسیژن در بدن کمک می کند.

2) تعادل تغییرات الکتریکی بدن را تنظیم می کند.

دیگر فواید مصرف گانودرما چیست؟

قارچ گانودرما می تواند نقش عمده ای در پیشگیری از سرطان داشته باشد. مصرف این قارچ در قالب قهوه گانودرما یا محصولات دیگر به درمان افسردگی و تقویت سیستم ایمنی بدن نیز کمک می کند. برخی مطالعات همچنین تأثیر مفید آن را بر سلامت قلب نشان داده اند. بر اساس مطالعات به ثبت رسیده در این لینک ،  برخی دیگر از مزایای علمی و اثبات شده گانودرما تا به امروز عبارتند از:

– گانودرما غنی از بتا گلوکان است. بتا گلوکان پلی ساکاریدی است که کلسترول را کاهش می دهد ، سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند و به مدیریت قند خون کمک می کند.

– بین پلی ساکاریدها در قارچ گانودرما و عملکرد سیستم ایمنی بدن همبستگی وجود دارد که باعث تقویت ایمنی هومورال و سلولی می شود.

– مصرف مداوم گانودرما در قالب قهوه گانودرما و یا محصولات دیگر غنی شده با عصاره این قارچ باعث بهبود نشاط و جلوگیری از التهاب سلولی در بیمارانی می شود که در معرض شرایط استرس زا هستند.

– خاصیت آنتی اکسیدانی قهوه گانودرما باعث افزایش کمک به فرآیندهای بهبودی و همچنین کاهش التهاب در بدن می شود.

چگونه گانودرما را در رژیم غذایی خود بگنجانیم؟

گانودرما به طور مستقیم به عنوان قارچ مصرف نمی شود. با این حال ، در اشکال مختلف مانند قهوه گانودرما ، چای گانودرما ، پودر گانودرما و سایر مکمل های دیگر سنتز می شود و مزایای قارچ را به روشی راحت تر فراهم می کند. قارچ گانودرما نیروگاه هایی از مواد مغذی مهم برای بدن است. اما توصیه می شود اگر در وضعیت پزشکی خاصی به سر می برید یا باردار و شیرده هستید حتما قبل از مصرف برای تعیین دوز مناسب آن با یک پزشک مشورت نمایید.

فروشگاه اریگانوم متخصص فروش انواع محصولات و نوشیدنی های ارگانیک غنی شده با عصاره گانودرما اصل است. برای اطلاع از قیمت قهوه گانودرما و خرید قهوه گانودرما پیشنهاد می کنیم به بخش محصولات قهوه در این فروشگاه سر بزنید. همین امروز یک نوشیدنی غنی شده با گانودرما را امتحان کنید تا از مزایای منحصر به فرد و خواص سالم این گیاه فوق العاده بهره مند گردید.

  • بهروز صدرارحامی
  • فروردین 11, 1400
  • 423 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!