قارچ گانودرما و تاثیر آن بر روی یائسگی

قارچ گانودرما و تاثیر آن بر روی یائسگی

گانودرما ، یکی از پرمصرف ترین قارچ های دارویی به شمار می رود. اثرات مقوی و آرام بخش این قارچ شناخته شده است. از این رو خیلی از افراد که به دنبال رژیم های غذایی سالم و متعادل کننده بدن هستند، اقدام به خرید قهوه گانودرما می کنند. تحقیقات علمی نشان می دهد که قارچ گانودرمادر درمان برخی مشکلات زنان مانند گرفتگی های قاعدگی ، سرگیجه و اختلالات یائسگی موثر است. در اینجا به بررسی قارچ گانودرما و تاثیر آن بر روی یائسگی می پردازیم:

قارچ گانودرما و تاثیر آن بر روی یائسگی

یائسگی زمانی اتفاق می افتد که زنی بیش از 12 ماه جریان قاعدگی نداشته باشد. میانگین سنی یائسگی حدود 50 سال است. زنانی که در یائسگی یا نزدیک به یائسگی هستند اغلب علائم گرگرفتگی ، تعریق شبانه ، خستگی ، کاهش سطح تمرکز ، نوسانات خلقی و مشکلات خواب را تجربه می کنند.  همچنین اگر یائسگی ناگهانی یا زودرس باشد برای مثال هنگام برداشتن تخمدان از طریق جراحی یا به دنبال شیمی درمانی یا رادیوتراپی ، معمولا علائم آن شدیدتر است. البته علائم یائسگی تهدید کننده زندگی نیستند ، اما کیفیت زندگی را تحت تأثیر قرار می دهند ، به ویژه هنگامی که مکرر و شدید باشند.

علائم فیزیولوژیکی سندرم یائسگی:

تجمع چربی ، از دست دادن آب و کلسیم بدن ، اختلال غدد درون ریز ، پوست خشک، غیر الاستیک و کدر ، چین و چروک های زیاد ، پوکی استخوان ، صورت گرم و قرمز ، تعریق ، لرز ، خشکی واژن ، کاهش میل جنسی ، خواب کم ، بی خوابی ، درد کمر و کمر ، درد شکم ، اشتهای ضعیف ، حالت تهوع ، اسهال یا یبوست ، خستگی ، دامنه توجه کم ، حافظه ضعیف و همچنین افزایش کلسترول و تری گلیسیرید و غیره .

علائم روانشناختی سندرم یائسگی:

ممکن است سندرم یائسگی علائم خود را با ناراحتی در بدن و ترس از پیر شدن و همینطور علائم مختلفی مانند احساسات ناپایدار ، اضطراب ، بی قراری ، گریه یا خندیدن آسان و کاهش اعتماد به نفس و غیره نشان دهد.

برخی از راه های کاهش ناراحتی یائسگی عبارتند از:

  • ورزش منظم
  • پوشیدن لباس های سبک
  • خوابیدن در جای خنک
  • جلوگیری از استرس و اضطراب

همچنین اگر به دنبال راهی دیگر برای تسکین ناراحتی های دوران یائسگی هستید، ما نوشیدن قهوه گانودرما را به شما توصیه می کنیم. چرا که قارچ گانودرما توانایی منحصر به فردی در تنظیم کلیه عملکردهای بدن شما ، از جمله هورمون های استروژن دارد.

کاهش سطح استرس و تنظیم طبیعی هورمون ها با نوشیدن قهوه گانودرما

آشنایی با قارچ گانودرما و تاثیر آن بر روی یائسگی به شما کمک می کند تا به شیوه ای طبیعی به کنترل و کاهش علائم این دوران کمک کنید. نوشیدن قهوه گانودرما سطح استرس را کاهش داده و تنظیم کننده ی طبیعی هورمون های بدن است. ریشی به عنوان یک قارچ متعادل کننده هورمونی نیز شناخته می شود. از طرف دیگر ، بسیاری از علائم یائسگی نشان دهنده افزایش حالت التهابی عمومی است که قارچ گانودرما به دلیل ظرفیت آنتی اکسیدانی و ضد التهابی خود نقش مهمی در کاهش این التهابات دارد. پیشنهاد می کنیم خرید قهوه گانودرما را در جشنواره فروش محصولات گانودرما اریگانوم از دست ندهید!

قارچ گانودرما در کنترل علائم یائسگی موثر است. فواید این قارچ هم از لحاظ فیزیولوژیکی با علائم مربوط به یائسگی مبارزه می کند که این ویژگی را می توان شامل تقویت استخوان ها و تاندون ها و همچنین حفظ انرژی و زیبایی پوست نام برد و هم با حفظ روحیه خوب ، افزایش و تقویت حافظه بر روی عملکردهای روانشناختی فرد موثر است.

اهمیت تنظیم هورمونی در زنان

هورمون های جنسی استروژن و پروژسترون تاثیرات بسیار زیادی بر بدن و روان خانم ها دارد. به طوری که مطابق با نتایج آزمایشگاهی، هر گونه تغییرات و به هم ریختگی های هورمون های جنسی موجب مشکلات خلقی و جسمانی در زنان می شود. به همین ترتیب تعادل هورمونی و سلامت جنسی زنان نیز از سن بلوغ به بعد برای سلامتی آنها ضروری است. نشانه ی این تعادل و تنظیم هورمونی در عادت ماهیانه منظم و خونریزی های ماه به ماه است و در تنظیم سیکل جنسی و ماهانه زنان نقش مهمی دارد.  اما همیشه قرار نیست این سیکل باقی باشد و در حدود سنین 55 سال به بالا، در طی پدیده ای با نام یائسگی این خونریزی های ماهانه متوقف شده و ترشحات واژن از بین می روند. همین امر تغییرات بسیار زیادی را در جسم، ظاهر و خلقیات زنان پدید می آورد.

اهمیت استروژن در دوران یائسگی

یائسگی  معمولا افت بسیار زیاد ترشح هورمون استروژن و همینطور کاهش سطح این هورمون در پلاسمای خون را به همراه دارد. این درحالی است که خانم ها به هورمون استروژن برای زندگی و سلامت جسمی خود نیاز خواهند داشت. کاهش استروژن بدن منجر به تغییرات فیزیولوژیکی و روانشناختی زیادی می شود که در بخش های قبلی به برخی از آنها اشاره شد. همچنین یکی از بدترین صدمات یائسگی نیز، افزایش احتمال ابتلا به سرطان واژن و یا سرطان سینه است.

استروژن در واقع نه تنها برای شادابی پوست و مو ، قوای ایمنی و سلامت قلب نیاز است بلکه با اثر بر اعصاب مغزی، موجب تقویت حافظه و آرامش روانی نیز خواهد شد. علاوه بر این استروژن دارای تاثیرات آنتی اکسیدانی و ضد التهابی نیز بر می باشد. بنابراین برای حفظ سلامتی و زیبایی خود در سنین بالاتر بهتر است به دنبال راهی برای جبران استروژن از دست رفته باشید. نوشیدن قهوه گانودرما یکی از راه های طبیعی پیشنهادی برای مقابله تاثیرات یائسگی است. برای خرید قهوه گانودرما روی فروشگاه اریگانوم کلیک کنید.

قارچ گانودرما سرشار از استروژن است

گیاهانی همچون نعنا، مریم گلی و قارچ گانودرما برای جبران کاهش استروژن در دوران یائسگی مفید هستند. برای مثال پلی ساکاریدهای متنوع موجود در قارچ گانودرما قادر است بسیاری از وظایف استروژن را در نبود این هورمون، در بدن بر عهده بگیرد و حتی می تواند محرکی برای تولید و ترشح استروژن و تعادل هورمونی به ویژه در زنان یائسه باشد. بنابراین اگر به دنبال یک درمان طبیعی و عالی برای کاهش علائم و رفع آسیب های ناشی از یائسگی هستید، خرید قهوه گانودرما را به شما پیشنهاد می کنیم. فقط با توجه به انواع قهوه های گانودرما که در بازار موجود است باید نوع مناسب برای یائسگی زنان را انتخاب نمایید. برای خرید قهوه گانودرما مناسب با کارشناسان ما تماس بگیرید.

منبع: https://koffeeandme.typepad.com/healthy-coffee-and-you/2010/01/-the-main-therapeutic-effects-of-lucid-ganoderma-lingzhi.html

  • بهروز صدرارحامی
  • اسفند 8, 1399
  • 408 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!