تاثیر گانودرما بر مو

تاثیر گانودرما بر مو

خواص دارویی و معجزه آسا و همینطور فواید گانودرما برای سلامتی پوست و مو مدت هاست که شناخته می شود. افسانه های زیادی در مورد ویژگی های جوان سازی این قارچ وجود دارد. قارچ گانودرما با ارائه مواد مغذی و ترکیبات درمانی موثر جهت افزایش سلامتی و رشد موهای سالم ، به بخش مهمی از ترکیب اختصاصی برخی از شامپوهای تقویت کننده مو  تبدیل شده است که به طور خاص برای سلامت موهای شما فرموله شده اند. در ادامه به بررسی نحوه تاثیر گانودرما بر مو می پردازیم. همچنین برای اطلاع از قیمت قهوه گانودرما و جشنواره های فروش ویژه محصولات گانودرما بر روی محصولات اریگانوم کلیک کنید.

قارچ ریشی یا همان گانودرما یک قارچ گیاهی است که قرن ها برای خواص دارویی مختلف مورد استفاده قرار گرفته است. خصوصیات جوان سازی و فواید قارچ برای سلامتی کاملاً مستند بوده و در سایت های معتبر به اشتراک گذاشته شده است. این قارچ که برای تقویت و سلامتی موها نیز مفید است. در واقع قارچ گانودرما دارای تمام ویژگی های مناسب برای تقویت و حفظ سلامتی موهای شما می باشد. در ادامه برخی از مهم ترین فواید قارچ گانودرما و نوشیدن قهوه گانودرما برای موها را شرح خواهیم داد.

فواید قارچ گانودرما برای مو

  • ریزش و طاسی مو زودرس را کاهش می دهد:

گانودرما یکی از درمان های قدیمی چین برای جلوگیری از طاسی به دلیل ریزش زودرس مو است. این قارچ وقتی با سایر گیاهان ضد ریزش مخلوط شود ،  به عنوان یک ماده مقوی ترمیم کننده برای موهای شما عمل می کند. گانودرما مملو از آنتی اکسیدان بوده که سطح استرس را در بدن کاهش می دهد و با رادیکال های آزاد که در واقع مقصر اصلی ریزش مو و طاسی سر هستند مقابله می کند.

علاوه بر این قارچ های ریشی به عنوان یک مهار کننده DHT (دی هیدروتستوسترون) هستند که علت اصلی ریزش مو در مردان و زنان در سراسر جهان شناخته می شود. در تحقیقی که در سال 2005 بر روی 19 گونه قارچ آزمایش شده بود تا بدانند کدام قارچ ها قادر به کاهش اثرات 5a – ردوکتاز هستند. قارچ های Reishi با نرخ تاثیر 70 تا80٪ موثرترین بوده اند. بنابراین مصرف قهوه گانودرما می تواند مقدار DHT را در بدن کاهش دهد که به جلوگیری از ریزش مو و طاسی کمک می کند.

  • رشد مو را تقویت می کند:

برخی تحقیقات ثابت کرده اند که قارچ گانودرما ، می تواند سلامت پوست سر را بهبود بخشد. وقتی پوست سر شما سالم است ، می توانید انتظار افزایش رشد موها  را داشته باشید. همچنین مطالعات نشان می دهد قارچ گانودرما دارای خواص ضد میکروبی ، ضد باکتریایی و سایر خواصی است که می تواند به بهبود وضعیت پوست سر شما کمک کند.

این قارچ خاصیت ضد التهابی دارد و گردش خون را نیز در پوست سر بهبود می بخشد. همچنین نیروگاهی از آنتی اکسیدان ها است. همه این ویژگی ها در کنار هم قدرت فولیکول های موهای شما را بیشتر می کند. ترکیبات موجود در این قارچ، پوست سر و ساقه موی شما را تحریک می کند ، تا راه را برای رشد بیشتر مو هموار سازند. علاوه بر این قارچ Reishi حاوی ترکیبات ضد التهابی است که به محافظت از موهای شکننده کمک می کند. مصرف قهوه گانودرما و استفاده از شامپو گانودرما همچنین گردش خون را در پوست سر شما بهبود می بخشد که باعث رشد بیشتر مو می شود.

ترکیبات ضد التهابی و آنتی اکسیدانی قهوه گانودرما در کنار هم از موهای شما در برابر آسیب محافظت می کند و به شما این امکان را می دهد تا موهای قوی تر و سالم تری داشته باشید.

  • رنگ مو را حفظ می کند:

اگر می خواهید رنگ و براقیت طبیعی موهای خود را حفظ کنید پیشنهاد می کنیم از قارچ گانودرما استفاده کنید. در داروهای سنتی چینی و ژاپنی از گانودرما به همراه برخی گیاهان دیگر برای جلوگیری از سفیدی زودرس مو استفاده می شد. این گیاه به دلیل تأثیر مثبت آن بر سیستم گردش خون شناخته می شود و به همین خاطر یک داروی طبیعی برای حفظ رنگ طبیعی موهای شما است.

این قارچ دارویی از سفیدی زودرس مو جلوگیری می کند و به شما کمک می کند تا رنگ جذاب موهای خود را برای مدت طولانی تری حفظ کنید. توانایی گردش خون به طور موثرتر در پوست سر شما باعث تقویت قدرت فولکول ها و رنگدانه های مو می شود. همچنین نوشیدن قهوه گانودرما با جلوگیری از آسیب اکسیداتیو ، موجب می شود تا موهای شما  قوی بمانند و حالت و رنگ خود را حفظ کنند. برای اطلاع از قیمت قهوه گانودرما و شامپو گانودرما و خرید این محصولات به بخش فروشگاه ما مراجعه نمایید.

قهوه گانودرما و مقابله با مشکلات مو

همانطور که گفته شد گانودرما دارای مواد مغذی و ترکیبات آنتی اکسیدانی و ضد التهابی قدرتمند است که برای سلامتی و تقویت موها مفید می باشد. قارچ ریشی که به عنوان بخشی از روش های درمانی چین باستان شناخته می شود ، می تواند به جلوگیری از طاسی و ریزش زودرس موها کمک کند. استرس و سموم محیطی می توانند باعث نازک شدن موهای ما شوند. قارچ گانودرما مملو از آنتی اکسیدان است که به شما کمک می کند تا با رادیکال های آزاد که در تضعیف موهای شما نقش دارند و به آنها آسیب می رسانند ، مبارزه نمایید.

نحوه مصرف قارچ گانودرما برای تقویت موها

چند روش وجود دارد که شما می توانید با استفاده از آنها قارچ گانودرما را در برنامه مراقبت از موی خود اضافه کنید. استفاده از چای ، دمنوش و قهوه گانودرما یکی از رایج ترین روش ها برای بهره مند شدن از خواص این گیاه جادویی است. شما می توانید انواع قهوه گانودرما را به صورت آنلاین از وب سایت ما خریداری نمایید. قیمت قهوه گانودرما در جشنواره فروش اریگانوم را از دست ندهید.

شایان ذکر است هنگام استفاده از قهوه گانودرما باید موارد منبع مصرف و همینطور دوز توصیه شده آن را حتما رعایت کنید. پس از مصرف برای چند ماه ، بهبود ریزش موهای خود را مشاهده خواهید کرد. همچنین اگر به دنبال مزایای بیشتر قارچ reishi هستید ، می توانید از شامپو و ماسک موی حاوی عصاره گانودرما برای تقویت بیشتر موهای خود استفاده نمایید.

منبع:

https://www.stylecraze.com/articles/benefits-of-reishi-for-skin-hair-and-health/

https://hairlossgeeks.com/reishi-mushrooms-for-hair-loss-truth-or-myth/

  • بهروز صدرارحامی
  • اسفند 15, 1399
  • 502 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!