محصولات فوراور

عوارض محصولات فوراور چیست؟

 .

عوارض جانبی محصولات دارویی و آرایشی و بهداشتی

وقتی صحبت از عوارض جانبی می‌کنیم به معنی عوارض خطرناکی است که یا غیرقابل جبران است یا شخص را به شدت با مشکل مواجه می‌کند. این حد نسبی است که برای یک محصول ارگانیک قابل پذیرش است. و گرنه مصرف بیش از حد میوه، نمک، شکر و حتی خوردن بیش از حد آب هم بدن انسان را به واکنش وا خواهد داشت . این موارد به معنی عدم مصرف صحیح است نه عوارض.

پرهیز از عوارض جانبی و سو مصرف در داروها به مراتب پذیرفتنی‌تر از محصولات آرایشی و بهداشتی است. حتی اگر این محصولات کاملا طبیعی یا از خانواده‌ای محصولاتی بر پایه مواد ارگانیک مانند فوراور باشد.  عوارض جانبی یعنی شرایطی به مراتب بدتر و حادتر قبل از مصرف.

پذیرفتن به این معنی که رعایت حد و حدود احتیاط در مصرف داروها برای پیشگیری از عوارض آن، به مراتب بیشتر از یک محصول آرایشی و بهداشتی است.

متاسفانه عوارض سوء محصولات آرایشی و بهداشتی بیشتر گریبانگیر افرادی است که یا به دنبال محصولات ارزان‌قیمت هستند یا به هر دلیل فرصت، تخصص یا حوصله بررسی دقیق یک کالای اصل را نداشته و از همین رو گرفتار نمونه‌های بی کیفیت، تقلبی، از تاریخ گذشته یا قاچاق می‌شوند.

آیا محصولات فوراورعوارض دارد؟

وقتی صحبت از محصولات فوراور به عمل می آید معمولا بیشترین سوالات در مورد عوارض محصولات فوراور است. بیشترین نکته ای که در مورد این محصولات می بایست در نظر گرفته شود گیاهی بودن محصولات فوراور است.

از آن جایی که برند فوراور برندی معتبر و بزرگ است از این رو مشتریان انتظاراتی از این محصولات گیاهی دارند. بنابراین طبیعی است که نگران عوارض این محصولات باشند و از این قبیل سوالات برای آن ها پیش آید.یکی از اصلی ترین ویژگی های محصولات فوراور لیوینگ وجود گباه آلوئه ورا در محصولات است. گیاه دارویی آلوئه ورا هزاران سال است كه به دلیل داشتن خواص مفید و مؤثر برای سلامتی و تندرستی بدن انسان به طور گسترده در کشورهای مختلف استفاده می شود. این گیاه با خواص معجزه آسایی که دارد می تواند برای صد ها بیماری مورد استفاده قرار گرفته مشکلات زیادی را بر طرف نماید.

فواید آلوئه ورا چیست؟

دو ترکیب موجود در آلوئه ورا خاصیت دارویی بالایی دارند. ژل که از سلول‌های موجود در مرکز برگ به دست می‌آید و ماده‌ی دیگر نوعی شیرابه است که از سلول‌های موجود در زیر پوست آلوئه ورا به دست می‌آید. بسیاری از افراد از ژل آلوئه ورا برای درمان عارضه‌های پوستی مانند سوختگی، آفتاب سوختگی، یخ‌زدگی، پسوریازیس و تبخال استفاده می‌کنند.

در حالی که خواص آلوئه ورا به همین موارد محدود نمی‌شود. ژل آلوئه ورا در درمان آرتروز، بیماری‌های روده، تب، خارش و التهاب نیز مؤثر است. از ژل آلوئه ورا در کاهش علائم آسم، زخم معده، دیابت و کاهش عوارض جانبی پرتودرمانی هم استفاده می‌شود.شیرابه‌ی آلوئه ورا در درمان افسردگی، یبوست، آسم و دیابت مؤثر است.آلوئه ورا بسیاری از ویتامین‌ها و مواد معدنی حیاتی را در خود جای داده است. این مواد برای رشد و عملکرد مناسب دستگاه‌های بدن ضروری هستند.

این ویتامین‌ها و مواد معدنی عبارتند از:

  • ویتامین‌هایی که خاصیت آنتی اکسیدانی دارند مانند ویتامین‌های C، A و E.
  • علاوه بر این، ویتامین‌های ب-۱۲، اسید فولیک و کولین نیز در آلوئه ورا یافت می‌شوند؛
  • آلوئه ورا محتوی ۸ آنزیم آلیاز، آلکالین فسفاتاز، آمیلاز، برادی‌کیناز، کربوکسی‌پپتیداز، کاتالاز، سلولاز، لیپاز و پروکسیداز است؛
  • مواد معدنی مانند کلسیم، مس، سلنیوم، کروم، منگنز، منیزیم، پتاسیم، سدیم و روی نیز در آلوئه ورا یافت می‌شوند؛
  • آلوئه ورا محتوی ۱۲ آنتراکینون است. این ترکیبات بیشتر به‌عنوان ملین و ضدیبوست شناخته می‌شوند.
  • آلوئین و امودین با خاصیت تسکین‌دهندگی، ضدباکتری و ضدویروسی در این دسته قرار می‌گیرند؛
  • چهار اسید چرب در آلوئه ورا وجود دارد که شامل کلسترول، کمپسترول، بتاسیتوسترول و لوپئول هستند؛
  • هورمون‌های اکسین و جیبرلین موجود در آلوئه ورا خاصیت ضدالتهابی دارند و به درمان زخم‌ها کمک می‌کنند

درمان سوختگی‌ها

با توجه به خطر تشعشعات تسلیحات هسته‌ای، دولت ایالات متحده تحقیقاتی را روی تأثیر آلوئه ورا در درمان سوختگی‌های دمایی انجام داد. این تحقیقات نشان می‌داد ژل آلوئه ورا باعث محافظت پوست در مقابل تشعشعات می‌شود.در سال ۱۹۵۹میلادی سازمان غذا و داروی ایالات متحده تأثیر پماد آلوئه ورا را در درمان سوختگی‌های پوستی تأیید کرد. مصرف ژل آلوئه ورا در محل سوختگی با سرکوب تحریکات پرتو فرابنفش، سرعت بهبود سوختگی را افزایش می‌دهد.

عوارض محصولات فوراور

آلوئه ورا با داشتن مواد مغذی، ویتامین‌ها و مواد معدنی به سلامت و تقویت موهای سر کمک می‌کند.

آلوئه ورا به خاطر خواص ضدباکتری و ضدقارچی در کاهش شوره‌ی سر نیز مؤثر است.

همچنین آنزیم‌های موجود در ژل آلوئه ورا با زدودن سلول‌های مرده‌ی موجود پوست سر، به رویش مجدد مو توسط فولیکول‌ها کمک می‌کند. با این همه فواید الوئه ورا و استفاده از الوئه ورا در تمامی محصولات فوراور مگرمیشود منکر کیفیت محصولات فوراور شد. در سراسر دنیا تمام کسانی که از این محصولات استفاده کرده اند از کیفیت و توان بالای آنها، اعلام رضایتمندی نموده و آن را به اطرافیان خود نیز توصیه کرده اند . شما هم برای کشف دنیای محصولات سلامتی و زیبایی ما را همراهی کنید. استفاده از این محصولات در تمام طول عمر به افراد توصیه می شود.

حال ممکن است همچنان بعضی از افراد در داشتن یا نداشتن عوارض محصولات فوراور دچار تردید باشند. این موضوع امری طبیعی است. چرا که سلامت افراد مهم ترین موضوع برای آن هاست. اگرچه تمرکز کمپانی فوراور بر روی طبیعی بودن و کیفیت بالای محصولات است. اما با این شرایط عوارض محصولات فوراور ممکن است به شرح زیر باشد:

  1.  آلرژی هایی که اسم آن را عوارض می گذارند: اشتباه نکنید، برخی محصولات طبیعی و گیاهی که شما استفاده می کنید ممکن است برای شما ایجاد آلرژی کند. به طور مثال هنگامی که شخصی به گوجه فرنگی نمی توان اسم عوارض را بر روی آن گذاشت. چرا که این خوراکی بر روی بدن فرد خاصی موجب آلرژی شده است .بنابراین آلرژی یک مورد طبیعی بوده و با عوارض متفاوت است.بنابراین توصیه ی ما به شما مشتریان گرامی این است که قبل از مصرف محصولات فوراور مواد تشکیل دهنده ی آن را خوانده تا از نداشتن آلرژی اطمینان حاصل نمایید. حتی اگر در مصرف آن دچار تردید شدید می توانید با یک پزشک و یا مشاوران مربوطه مشورت نمایید تا با اطمینان کامل محصول را استفاده کنید.
  2. علائم طبیعی برون ریزی در اثر سم زدایی و پاکسازی با گیاه خالص آلوئه ورا: مهمترین خاصیت ژل نوشیدنی خالص آلوئه ورا و محصولات فوراور، سم زدایی و پاکسازی بدن هست. اگر سموم بدن بالا باشد در روزهای اول استفاده ممکن است با واکنش های طبیعی بدن از جمله دل درد و دلپیچه، اسهال و استفراغ، سر درد و سرگیجه، بالا و پایین رفتن جزئی فشار، تعریق زیاد، جوش و برافروختگی و یا سرد و گرم شدن بدن مواجه شوید که کاملا طبیعی و گذرا بوده.  این واکنش ها جزو فرآیند صحیح پاکسازی و برون ریزی بدن می باشد .که نشان دهنده تاثیرات مثبت محصولات در بدن است. (مانند فرد معتادی که مواد مخدر را از او گرفته اند).
    لذا نباید این واکنش مثبت و ارزنده را به عنوان عوارض محصولات فوراور تلقی نمایید.
  3.  حساسیت احتمالی به آلوئه ورا را در نظر بگیرید: اگرچه ژل آلوئه ورا بسیار مفید بوده و در بسیاری از محصولات فوراور استفاده شده است. اما ممکن است بعضی از افراد به آن حساسیت داشته و بدن آن ها واکنشی به آلوئه ورا نشان ندهد. قبل از مصرف این محصولات از نداشتن آلرژی نسبت به آلوئه ورا اطمینان خاطر داشته باشید

 

 

مضرات احتمالی آلوئه ورا:
1- ژل آلوئه ورا برای استعمال خارجی، ماده بی خطری است. اما در موارد نادری ممکن است سبب واکنش های آلرژیک (حساسیتی) گردد

2-ژل آلوئه ورا در درمان زخم های عمیق موثر نیست و شیره آن می‌تواند سبب گرفتگی یا اسهال روده ای شدید گردد.

3- زنان شیرده یا باردار نباید از این ماده استفاده کنند. زیرا ممکن است سبب انقباض های رحمی شده و سقط جنین را تحریک کند.

4- این ماده ممکن است سبب تشدید اولسرها، بواسیر، التهاب دیورتیکول، کولیت یا سندرم روده تحریک پذیر (IBS) گردد.

5- مصرف طولانی مدت این ماده سبب وابستگی به آن می‌شود یا تعادل الکترولیتی را مختل می‌سازد . کودکان زیر 12 سال نبایستی از این گیاه مصرف کنند.

6- مصرف طولانی و مزمن شیره آلوئه می‌تواند سبب کمبود پتاسیم گردد.

 

گیاه آلويه ورا

  • بهروز صدرارحامی
  • مرداد 9, 1400
  • 1222 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!