گانودرما و پیسی

گانودرما و درمان پیسی

تاکنون هیچ درمان قطعی برای بیماری های پوستی همچون پسوریازیس و یا پیسی یافت نشده است. به همین خاطر اغلب مردم به دنبال استفاده از داروها و روش های موجود برای کاهش علائم این بیماری ها هستند. خوشبختانه ، راه هایی برای کاهش  علائم پیسی موجود است. در حالی که داروهای بدون نسخه پزشک هم نتایج بسیار خوبی دارند ، اما نباید از درمان های طبیعی غافل شد. مدت هاست پزشکان به تاثیر قارچ گانودرما در کاهش و کنترل بیماری پیسی پی برده اند. در ادامه به ارتباط استفاده از محصولات گانودرما همچون قهوه گانودرما و درمان پیسی بیشتر خواهیم پرداخت. همچنین اگر قیمت قهوه گانودرما برای شما مهم است پیشنهاد می کنیم تخفیفات جذاب فروشگاه اریگانوم را از دست ندهید.

بیماری پیسی چیست؟

بیماری پیسی یا ویتیلیگو جزو بیماری های خود ایمنی به شمار می رود که در واقع به علت حمله سیستم ایمنی بدن به رنگدانه های پوست در نواحی مختلف بدن رخ می دهد. همین امر منجر به ایجاد لکه های روشن بر روی پوست شما می شود. قارچ گانودرما از خاصیت تنظیم کنندگی سیستم ایمنی بدن برخوردار است و به همین خاطر است که می تواند بر روی بیماری های خود ایمنی همچون پیسی اثرات مطلوبی داشته باشد. این قارچ با کنترل بیماری های خود ایمنی مانع از وخیم تر شدن و پیشرفت آن می شود.

درمان پیسی با نوشیدن قهوه گانودرما گزینه خوبی برای مبتلایان به این بیماری است که معمولا استفاده از داروهای طبیعی را ترجیح می دهند. حتی اگر مطالعات کافی برای اثبات اثرات مثبت این قارچ بر روی بیماری پیسی انجام نشده است ، بسیاری از افراد از موفقیت آن برای کاهش علائم بیماری های پوستی صحبت می کنند.

در حالی که علل بیماری پیسی چندان شناخته شده نیست ، پزشکان سعی می کنند این بیماری را با دلایل احتمالی همچون ضعف سیستم ایمنی بدن ، سلامت دستگاه گوارش و عملکرد نامناسب کبد ارتباط دهند. خوشبختانه همه این مشکلات را می توان با انواع روش های درمانی طبیعی برطرف کرد. یکی از این روش ها استفاده از محصولات گانودرما همچون قهوه گانودرما است.

گانودرما و قهوه گانودرما چیست؟

به طور کلی ، گانودرما یکی از قارچ های دارویی است که در صورت استفاده صحیح از آن می تواند به مبارزه با انواع بیماری ها کمک کند. این قارچ به تدریج در سراسر جهان به عنوان درمان طبیعی برای برخی بیماری ها نظیر مشکلات پوستی محبوب شده است. استفاده از قهوه گانودرما که یکی از محصولات پرطرفدار تهیه شده از این قارچ دارویی است برای درمان پیسی به افراد کمک می کند.

تاثیر گانودرما بر پیسی چیست؟

به بیان علمی می توان گفت گانودرما دارای خاصیت آداپتوژن سازی است که باعث تنظیم کردن و ایجاد تعادل در بدن شما می شود. در نتیجه همین امر حملات ناشی از سیستم ایمنی بدن، کنترل خواهد شد و به تدریج نیز کاهش می یابد. این مهم ترین ویژگی قهوه گانودرما برای مقابله با بیماری پیسی است که با حمله به سلول های تولید رنگدانه در پوست رخ می دهد.

علاوه بر این مصرف نوعی قهوه گانودرما ترشح سایتو کاین ها را تنظیم می کند. سایتو کاین ها در واقع واکنش های التهابی را در بدن  کنترل می کنند و به کاهش التهاب سیستماتیک بدن و کنترل بیشتر سیستم ایمنی منجر می شوند. آنتی اکسیدان های موجود در این قارچ نیز موجب بازسازی و ترمیم سلول ها، بافت ها و اعضای بدن می شود.

در نتیجه مصرف مداوم میزان معینی از قهوه گانودرما ضمن تعدیل سیستم ایمنی بدن، بافت های پوستی آسیب دیده در اثر بیماری پیسی نیز به مرور زمان ترمیم می شود.

البته به یاد داشته باشید برای مقابله با بیماری های خود ایمنی مثل پیسی فقط مصرف محصولا قارچ گانودرما کافی است. بلکه کنترل فشار های عصبی و استرس نیز مهم است. زیرا استرس و اضطراب منجر به تشدید این بیماری خواهد و در نتیجه دوره های درمانی را بدون تاثیر خواهد کرد. البته جالب است بدانید قارچ گانودرما از این لحاظ نیز مفید بوده و به کاهش استرس و افزایش شادابی و نشاط شما کمک می کند.

چگونه نوشیدن قهوه گانودرما به درمان پیسی کمک کرد؟

مبارزه با مشکلات پوستی همچون پیسی یا پسوریازیس یکی از دغدغه های مهم خیلی از افراد است. برای کنترل این بیماری از طریق نوشیدن قهوه گانودرما بهتر است با عملکرد این قهوه در بدن بیشتر آشنا شوید.

قهوه گانودرما می تواند سیستم ایمنی شما را تقویت کند:

همانطور که اشاره شد گانودرما یک آداپتوژن است. قارچ ها و گیاهان آداپتوژنیک ضمن بهره مندی از سیستم ایمنی بدن ، می توانند تعادل سلامتی را به بدن برگردانند. اگرچه این توانایی خیلی کلی به نظر می رسد ، اما می تواند برای افرادی که از پیسی رنج می برند کمک بزرگی باشد. زیرا مشکلات سیستم ایمنی یکی از دلایل مهم این بیماری است. در همین حال ، قهوه گانودرما می تواند با استرس و اضطراب نیز مقابله کند ، که می تواند یکی از عوامل دیگر پیسی باشد.

قهوه گانودرما یک ضد اکسید کننده قدرتمند است:

گانودرما به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی برای بدن بسیار مفید است. این قارچ می تواند با رادیکال های آزاد در بدن شما که  باعث مشکلات مختلف پوستی می شود ، مبارزه کند. همچنین در حالی که با نوشیدن قهوه گانودرما با پیسی و پسوریازیس مقابله می کنید ، ترکیبات گانودرما همچنین دارای خواص ضد پیری است و می تواند ظاهر کلی پوست شما را بهبود بخشد.

قهوه گانودرما می تواند از سیستم گوارش پشتیبانی کند:

گانودرما می تواند هضم شما را نیز بهبود بخشد. از آنجا که مشکلات گوارشی می تواند یکی از دلایل مشکلات پوستی باشد ، ممکن است چنین درمانی بسیار مفید به نظر برسد. گانودرما با مشکلات مختلف التهاب دستگاه گوارش زخم مقابله می کند.

قهوه گانودرما دارای ویژگی های ضد باکتری است:

گانودرما دارای خواص ضد التهابی ، ضد ویروسی و ضد باکتریایی است که برای درمان بیماری هایی همچون مشکلات پوستی مفید است.

قهوه گانودرما می تواند کبد را سم زدایی کند:

یکی از دلایل احتمالی پسوریازیس و پیسی مشکلات کبدی است. قهوه گانودرما حاوی بوتولین است که دارای اثر سم زدایی است. یک مطالعه اخیر نشان داده است که گانودرما از توانایی محافظت کبدی خاصی برخوردار می باشد.

  • بهروز صدرارحامی
  • اسفند 11, 1399
  • 247 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!